Zo, ondanks het p*epweer vandaag had Kirs best een goede bui vandaag voor het poseren (die was vast heel gelukkig dat de kerstmeuk nog niet binnen was). De oplettende kijker ziet dat de telling niet klopt, de teller op deze mobiel werkte verkeerd dus ik heb de vorige foto op de verkeerde dag gemaakt. Maar nu zitten we weer goed op schema. Op naar de laatste 100 dagen
!
Van de zijkant is het lastig vast te leggen, maar van voor komt er wel echt een mooie babybuik ondertussen.

Vergelijking van voor met vorige keer en nu

Relpda en Vu waren mooi feest aan het houden in de paddock in de 5 minuten dat Kirs eruit was haha, iets met als de kat van huis is..
En de foto's maak ik helemaal alleen, dus even een complimentje naar onze koningin Kirs dat ze er zo mooi voor wil gaan staan over het algemeen
. Want ik dump haar dus gewoon voor de schuur met het commando om stil te staan, met een mobiel met geluidjes 2 m voor haar neus en dan ga ik zelf in positie staan met de camera. Menig paard die de middelvinger opsteekt en lekker naar het gras loopt.