Was nog best spannend want ze heeft issues met mannen zoals jullie weten. Dus ze wilde zich niet laten opvoelen. Ze kneep dicht.

DA zei dat ze normaal makkelijker zijn als ze hengstig of drachtig zijn dus mijn hart zakte al in mijn schoenen eerlijk gezegd. Uiteindelijk praam er op omdat ze met het been waar hij niet stond naar achter trapte. (ze heeft van mij geleerd dat ze het been waar je aan staat niet mag opheffen, ook niet als ze boos is en je liefst het licht uit de ogen wil slaan dus als ze dat doet weet ik dat ze pissig is.
) want ja. Wilden het wel weten. Dus ik aaide haar over de hals en zei "Als er nog iets in steekt laten we 'm zitten hoor meiske, maak u maar niet ongerust!" waarop de DA in de lach schoot en toen ontspande ze genoeg dat hij kon opvoelen en kwam het verlossende nieuws dat er nog een veulen in zit. 
Hij zei dat hij er nog wel kenden die het zo goed konden verborgen houden. Niet heel veel.
Maar het was niet de eerste die hij zag waar je zelfs zo laat nog steeds weinig aan ziet.Normaal spuit ik niet tegen Rhino omdat Sam altijd al zo ziek is van de griepspuit. Rêve is nu wel gevaccineerd. Volgende maand de herhaalspuit.
Maar nu gaat ze heel goed richting haar laatste 100 dagen dracht dus vanaf nu wordt het een stuk boeiender. 
(zegt ze heel stoer. Maar toen de DA weg was stond ik ook over haar hoofd te wrijven al mompelend ‘meissie je bent toch nog een kleintje aan het maken!!
’
Het is ook gewoon zo heerlijk om lekker bij ze te zitten...