Elke keer als dit topic verwacht ik dat het veulen er wel al is. Nog steeds niks wat zal Poppy er klaar mee zijn. Succes nog even met wachten en waken.
Ik had al een tijdje niet gekeken op dit topic en ik wist bijna zeker dat er nu wel een veulentje is maar nog steeds niet!!! Kom op Poppy!!!
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-21 21:07
Sorry om je teleur te moeten stellen
Poppy heeft na het gras nog even een feestmaal gehad. Alle ponies trouwens. Heeft ze niet helemaal opgegeten (misschien te veel, maar de rest heeft het wel op ) Brokjes ook maar half nu en hooi eet ze met lange tanden. Ik denk dat ik haar iets te veel verwend heb vandaag maar ik durf het niet te zeggen
Daaronder lijkt steeds een beetje meer te gebeuren maar ook daar kan ik me flink op verkijken...
Misschien morgen nog net binnen mijn vakantie En op haar eigen verjaardag
Nee.. eigenlijk helemaal geen tekenen dus ben bang dat het nog even gaat duren
Daar komt vast wat moois uit Ze heeft gewoon ff tijd nodig om het helemaal af te maken Succes met de laatste loodjes !
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 21:07
Onze theorie is nu dat ze overdraagd omdat ze in het begin natuurlijk zo veel weken flinke koorts heeft gehad. Daar heeft de groei van het vruchtje natuurlijk van stil gestaan.
Je geduld wordt nu nog wat meer op de proef gesteld.. Hopelijk geen 385 dagen.
emilyslaluna
Geplaatst: 06-06-21 21:49
347 is inderdaad niet erg overdragen. Ik heb in de lessen geleerd dat de gemiddelde tussen 337 en 342 zit, waarbij er pas van overdragen gesproken wordt bij 360d. Alles tussen 320 en 365 is normaal. Al is dat zeker niet leuk! Maar ze wil gewoon alle details nog goed krijgen! Geduld geduld geduld
Joliencris
Geplaatst: 07-06-21 15:57
Spannend!! ik ben heel benieuwd
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-21 22:29
Buik
Geit Peggy heeft wel uier, en die is 100% zeker niet drachtig