Ze heeft zo'n lieve uitstraling! De ziet er goed en gezond uit! Hopelijk voorspelt dat een goede bevalling!
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-21 08:46
Op deze foto kijkt ze inderdaad lief, maar tijdens onze grondwerksessie moest ik even mijn leiderschap opnieuw duidelijk bevestigen tegenover Hare Majesteit. Hopen op een goede bevalling inderdaad, ik vind het heel spannend...
Nog geen updates over de YouTubestream trouwens, mocht het over een tijdje nog niet werken, dan deel ik de inloggegevens voor de app hier als er mensen willen meekijken.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 18-04-21 10:45
Oh die blik op de laatste foto, dat is echt precies die van mij op dit moment.
Ik herken Gen haar gedrag (gelukkig) niet bij die van mij, die is naar mensen nu juist super lief en knuffelig. Maar andere paarden heeft ze non stop haar oren naar achteren, naar haar kijken is al te veel haha.
Wel leuk GenTV! Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat streamen naar YouTube doet?
Ahw buik waar ga je met het paard naar toe Heerlijk dat je naar haar kan gluren
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-21 19:26
Haha, herkenning in de zaal. Vanaf de camerapp kun je via encoder software naar YouTube streamen. Je hebt alleen wel een RTSP url nodig en ik krijg steeds foutmeldingen, dus ik bezorg nu vooral de supportafdeling van het camerabedrijf extra werk.
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-21 08:03
Gen was gisteravond een ANWB stelletje met haar buurman trouwens. Helaas kan ze haar buurman niet uitstaan.
Er zijn al 15 gokjes trouwens, superleuk. Ik stuur een reep chocolade op naar degene die het dichtste bij zit, dus ook voor stille meelezers: voel je welkom om ook een gokje te delen!
Ik vind dat die van jou echt op 11 mei moet komen.... Dan is m'n vriend jarig en de hele familie roept al dat die van mij op 11 mei moet komen omdat dat leuk is voor z'n verjaardag. Maar die van mij is pas veilig op 13 mei.