Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
keona schreef:Jessix ja moet ik steeds. Op sommige foto zie je het gewoon niet goed. En ze denken dan dat ik waarschijnlijk niet zelf weet wat ik in de wei heb lopen. Maar geeft niks ik weet wat ik heb
Pikkepor schreef:Gefeliciteerd, wat een dropje! En een hele snelle, rustige bevalling voor mams. Die wilde geen pottenkijkers blijkbaar
Gave naam!
Jessix schreef:Grappig dat je dat elke keer moet bewijzen.![]()
Ik denk dat er creme en dun in zit. Hij is in elk geval prachtig!

CubaLibre schreef:Jessix schreef:Grappig dat je dat elke keer moet bewijzen.![]()
Ik denk dat er creme en dun in zit. Hij is in elk geval prachtig!
Er is niemand die zegt dat TS dat moet bewijzen! Ik heb alleen aangegeven dat dat voor mij niet zichtbaar was op de foto in de OP
Dat de TS vervolgens netjes foto's post waarop het wel zichtbaar is is alleen voor de duidelijkheid al super netjes!
Soms is het gewoon moeilijk te zien en nee, dat heeft helemaal niets te maken met dat ik denk dat TS niet weet wat ze in haar weide heeft staan
TS super gave naam heb je uitgezocht voor je knapperd! Welke kleur hij ook heeft hij is iig heel goed gelukt en ik vind het een leuke kruising!