Citaat:
Gillbo schreef:Wat spannend zo, voeren jullie haar nog bij met de fles?
We hebben wel flesjes etc in huis, maar de Da vond het beter niet te doen omdat ze dan juist achteruit zou kunnen gaan en helemaal niet meer zou willen drinken bij mama.
Citaat:
Harriehoef schreef:Prachtig dier ook. Hoop echt dat het nu de goede kant op blijft gaan. Is er ook een moment dat je kunt zeggen dat ze “veilig” is? Of kan ze nu altijd een terugval krijgen?
Waarschijnlijk kunnen we na een weekje zeggen dat ze er door is, alhoewel het natuurlijk altijd mogelijk is dat ze een terug val heeft of krijgt.
Citaat:
Pein schreef:Wat fijn Astrid. Ik vind haar erg mooi. Ze heeft hele grote oren......
Hahahah, dat was ons ook al opgevallen, lief vind ik ze. (Huugje had ook van die grote oren, hihihi)
Citaat:
Tamary schreef:
Kijk ivm die lichte ogen en oogleden alvast naar een goede UV vliegenkap voor haar, Spaanse zon heeft flink meer kracht dan de Nederlandse en dat kan op lange termijn problemen gaan geven in combi met lichte huid.
Idd, de spaanse zon heeft veel kracht, dus dat gaan we ook idd doen.
Citaat:
Pien schreef:Hoe gaat het vanavond met Bonbon?
Gisteravond geen terugvalletje gelukkig, gaat echt de goede kant op.
Vanmorgen was ze helemaal happy, draven en springen in de stal en nieuwsgierig op ons afkomen. Gaat echt goed. Als ik de fotos vergelijk met de eerste twee dagen en nu, zie ik wel degelijk heel veel verandering. Heerlijk voelt dat
Ze komt nu geregeld zelf naar ons toe om wat te kroelen en te doen en ze drinkt goed. Het lijkt de goed kant op te gaan. We hopen dat ze morgen naar buiten mag, al is het maar voor eventjes, lekker in het zonnetje en dan kan Doña ook de benen even strekken.