Toch al een flinke uier voor een maiden op 320 vind ik! Ben heel benieuwd
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-20 19:57
Ik heb ook het idee dat ze er geen 340 dagen van gaat maken... maar je weet het nooit natuurlijk.
Ik denk dat er een klein olifantje in zit.
joey2010
Geplaatst: 06-04-20 20:08
Tinniie schreef:
Toch al een flinke uier voor een maiden op 320 vind ik! Ben heel benieuwd
Zie je ik heb nog nooit n veulen gefokt. Ik vond het nog niet zoveel als ik vergelijk met andere foto's van merries. Maar het is dus al best veel voor n maiden .
Stille meelezer hier. Ik wil ook wel een gokje doen: grullo Tobiano merrie op 21 april
Ik herkende de omgeving op een van de laatste foto's en heb even op je profiel gespiekt. Volgensmij heb ik dr als veulentje wel eens zien staan, reed een aantal jaren geleden wel eens op het paardje bij de zorgboerderij een paar huizen verderop (als ik de omgeving goed heb herkent )
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-20 15:38
Hey Joy, dat klopt inderdaad Volgens mij heb je nog gereden op Apache bij de Vennekuus? Ik ken Apache nog van de vorige eigenaresse.
Gisteren hebben ze hier de mesthoop opgehaald. Jaycee is altijd gefascineerd door grote machines, daar staat ze het liefst met haar neus bovenop
Lijstje: Sipie: 8 april- gold champagne tobiano - merrie 2a54z6e45r6r: 9 april - gold champagne dun tobiano - merrie La_Lune: 10 april - classic champagne tobiano - hengst Xyris: 10 april - classic champagne dun tobiano - hengst SumSum: 12 april - Grullo tobiano - merrie AlwaysH: 13 april - classic champagne dun tobiano- hengst Novaasje: 15 april - Black tobiano - hengstje Arianaa: 17 april - Red dun tobiano - hengstje Joey2010: 18 april - grullo tobiano - merrie ClauH: 20 april - classic champagne tobiano - hengstje Coloured: 21 april - classic champagne dun tobiano - merrietje Joy_Mennings: 21 april - grullo tobiano - merrie Fyjuul: 24 april - classic champagne dun tobiano - merrie Knolselder: 27 april - classic champagne tobiano - hengst Kimberley: 28 april - merrie Evelien: 29 april - red dun tobiano - merrie
Fotsy
Geplaatst: 08-04-20 16:38
Oh ik heb nog niet gegokt precies 18 april hengstje- grullo tobiano
Nou ik heb weer camera stress... vanavond de paddock camera opgehangen en hij deed het perfect, totdat het donker werd. Alles geprobeerd maar ik krijg 'm niet aan de praat. De camera in de stal doet het wel maar ik wilde d'r juist in de kleine paddock laten 's nachts zodat ik 'r daar in de gaten kan houden. Morgen nog maar eens proberen met de camera. En ik was net zo blij met het goede beeld Er zou 20 meter nachtzicht op zitten maar hij maakt geen verbinding meer. Toen ie het nog deed vanavond:
Ik hoop zo dat je hem nog aan de praat krijgt . Want overdag heb je prima beeld zie ik. Jammer dat hij de avond /nacht niet ( goed) doet . Juist dan heb je hem het hardst nodig..
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-20 00:01
Nope, overdag prima maar zodra het donker wordt dan krijgt ie geen verbinding meer. Dus dat wordt morgen bellen naar de winkel en terug sturen.
De dame vandaag
Uier was vanmorgen iets geslonken
Lijstje: Sipie: 8 april- gold champagne tobiano - merrie 2a54z6e45r6r: 9 april - gold champagne dun tobiano - merrie La_Lune: 10 april - classic champagne tobiano - hengst Xyris: 10 april - classic champagne dun tobiano - hengst SumSum: 12 april - Grullo tobiano - merrie AlwaysH: 13 april - classic champagne dun tobiano- hengst Switch2016: 14 april - classic champagne tobiano - merrie Novaasje: 15 april - Black tobiano - hengstje CastaMickey: 16 april - grullo tobiano - merrie Arianaa: 17 april - Red dun tobiano - hengstje Joey2010: 18 april - grullo tobiano - merrie Fotsy: 18 april - grullo tobiano - hengstje ClauH: 20 april - classic champagne tobiano - hengstje Coloured: 21 april - classic champagne dun tobiano - merrietje Joy_Mennings: 21 april - grullo tobiano - merrie Fyjuul: 24 april - classic champagne dun tobiano - merrie Knolselder: 27 april - classic champagne tobiano - hengst Kimberley: 28 april - merrie Evelien: 29 april - red dun tobiano - merrie
Stille meelezer hier Ik wil ook wel eens een gokje doen
23 april gold champagne dun tobiano merrie
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-20 15:30
Vannacht had ik Jaycee toch maar in de stal gedaan omdat de nachtstand van de paddock camera het dus niet doet en ik haar nu toch wel 's nachts in de gaten wil houden. Ik heb de stalcamera de hele nacht aan gehad naast mijn bed met het geluid aan zodat ik wakker wordt zodra er iets aan de hand is (ik ben een lichte slaper ). Vannacht dus verschillende keren gekeken en ze was heel rustig, eten en slapen en verder geen beweging. Vanmorgen zodra het licht was heb ik 'r weer in de paddock gelaten omdat de paddock camera het weer doet als het licht is, en het veulen was toen ontzettend tekeer aan het gaan Natuurlijk had ik mijn telefoon nog naast m'n bed liggen dus ik kon het niet filmen.
Dag 323: weinig verandering in de uier, maar je weet het nooit met een maiden.
Het lijstje bijgewerkt: Lijstje: Sipie: 8 april- gold champagne tobiano - merrie 2a54z6e45r6r: 9 april - gold champagne dun tobiano - merrie La_Lune: 10 april - classic champagne tobiano - hengst Xyris: 10 april - classic champagne dun tobiano - hengst SumSum: 12 april - Grullo tobiano - merrie AlwaysH: 13 april - classic champagne dun tobiano- hengst Switch2016: 14 april - classic champagne tobiano - merrie Novaasje: 15 april - Black tobiano - hengstje CastaMickey: 16 april - grullo tobiano - merrie Arianaa: 17 april - Red dun tobiano - hengstje Joey2010: 18 april - grullo tobiano - merrie Fotsy: 18 april - grullo tobiano - hengstje ClauH: 20 april - classic champagne tobiano - hengstje Coloured: 21 april - classic champagne dun tobiano - merrietje Joy_Mennings: 21 april - grullo tobiano - merrie Sweetie: 23 april - gold champange dun tobiano - merrie Fyjuul: 24 april - classic champagne dun tobiano - merrie Knolselder: 27 april - classic champagne tobiano - hengst Kimberley: 28 april - merrie Evelien: 29 april - red dun tobiano - merrie
Fotsy
Geplaatst: 10-04-20 15:34
Begint echt spannend te worden. Nog even geduld
Tinniie
Geplaatst: 10-04-20 15:40
Ooh ik heb nog niet gegokt! Tinniie - 19 april - classic champagne tobiano - hengstje