Valuna schreef:Ik maak foto's van achter en voorkant dan kan ik tenminste verschil zien van onder zie ik ook niet veel verschil
Bij Jula is er van voor/achter ook geen verschil.
Vanmiddag lekker aan een stuk door een steady regenbui, goed voor m'n landje! Ik heb Jula weer eens een paar keer zien rollen, ze haalt het nèt niet om helemaal om te rollen
Maar fijn om te zien dat ze het nog kan/doet. En nou weet ik ook zeker dat het alarm daarvoor niet af gaat. Dus als ze me 's nachts wakker belt is er echt wel wat anders aan de hand.
Ik zag vandaag een aantal keer een soort rimpelingen door haar buik, een beetje zoals wanneer ze een vlieg verjagen door met hun huid te trillen, maar dan inwendig. Na het rollen was er sowieso aardig wat beweging in de buik, hield best lang aan en Jula vond dat duidelijk niet zo fijn. Ik dacht, zwem jij maar mooi naar de uitgang veulie
D'r pens past er nog steeds op, had alleen zelf een beetje moeite met het uitlijnen van de camera 

Jula's billen zijn zodanig pudding dat ze helemaal door drillen na elke stap die ze zet
Ik vond haar flanken vandaag weer een stukje meer ingevallen, maar of dat wat zegt?

Wel/geen puntbuik, ingevallen flanken, uier wat op knappen staat of uitgeflubberde vulva, ik kan er elke dag wel 100 foto's van maken en allerlei theorieën op los laten maar heb er toch geen enkele invloed op... Ik zie hier op Bokt wel dat de merries duidelijk niet meelezen en hun eigen plan trekken