Coloured schreef:Zijn haar banden ook al wat slapper geworden? Het komt steeds dichter bij nu.. Die banden lijken niet slapper op de foto.Mijn FF is vannacht geboren.
Coloured schreef:Zijn haar banden ook al wat slapper geworden? Het komt steeds dichter bij nu.. Banden zijn aanzienlijk slapper als dat ze waren! Zullen vast nog veel meer moeten maar er is zeker verschil met afgelopen week
janderegelaa schreef:Coloured schreef:Zijn haar banden ook al wat slapper geworden? Het komt steeds dichter bij nu.. Die banden lijken niet slapper op de foto.Mijn FF is vannacht geboren.Gefeliciteerd! Alles goed gegaan? en heb je ook een foto?
lovejouuuIB schreef:janderegelaa schreef:Die banden lijken niet slapper op de foto.Mijn FF is vannacht geboren.Gefeliciteerd! Alles goed gegaan? en heb je ook een foto?
Mer1980 schreef:Mark je hebt ook een filmpje die kun je ook plaatsen het is echt een plaaaaatje hoor Ik wil het topic niet vervuilen
Als stille meelezer vind ik de merrie van TS prachtig maar ook die van Jan en het veulen is echt wauw Gefeliciteerd Jan!