Ik kom volgen! Vorig jaar heb ik ook gevolgd toen Nigrante werd verwacht. Ze is nog steeds een knappe verschijning zeg! Ben benieuwd naar haar volle broertje of zusje, en de halve natuurlijk ook!
welmoed__
Geplaatst: 24-01-19 17:27
Jeetje, nog 5 dagen tot ze veilig is. Wat gaat het ineens snel! Nigrante is zo leuk!
Leuk dat je mee volgt Evelien_ ! Een schimmeltje zou nu wel erg leuk zijn al is alles welkom en is gezondheid het allerbelangrijkste!
Leuk dat je weer meevolgt marley93!
Koekie73. Ze is mega groot al!
Welmoed. Gaat nu ineens heel snel
Mer1980. Ze ziet er idd goed uit, ze staat op een super fijn plekje.
Tja wat kan ik over Nigrante zeggen ben zo enorm blij met haar. Ze was niet bang van de sneeuw, terwijl de andere het heel spannend vonden om er in te stappen /springen Ze kijkt nergens van op of om. Zo makkelijk en dan natuurlijk knap en goed bewegen. Wat heb je nog meer nodig?
Alvast een tiet foto van Wild Thing tja is nog niet veel... ik zie wel mini veranderingen 3 jaar geleden was dit ook precies zo, we zullen zien hoe het nu gaat verlopen
Esmeralda heeft meer uier dan Wild echter had zij natuurlijk ook doe ontsteking dus wellicht dat wat heeft geactiveerd. Maar Wild mag dus vanaf vandaag veilig bevallen
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-19 13:37
Klopt. Vorig jaar heeft Esmeralda ook een veulen gehad, dat scheelt ook
3 jaar terug was dit precies zo bij Wild Thing ze begon aan haar uier ongeveer een dag van te voren. Was daarom wel duidelijk dat het niet lang meer ging duren
Wild Thing doet nog niet veel met haar uier... Wel houdt ze haar staart meer af, is kribbiger en worden haar banden slapper. 3 jaar geleden heeft ze dit ruim een maand volgehouden ik heb heel veel telefoontjes gehad, dat ze ging beginnen of dat het veulen er uit hing allemaal loos alarm. Ik hoop alleen dat ze er nu minder lang over gaat doen!
Haha, hopelijk houd ze je nu niet zo lang voor de gek.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-19 20:34
Welmoed. Ik hoop het ook niet. Wat een spanning is dat!
Ze is al wel zwaarder als 3 jaar geleden ze had toen veel meer last, lag de laatste maand niet en enorme plaat zucht onder haar buik.
Als je goed kijkt zie je de zucht plaat onder haar buik
Nu heeft ze iets zucht voor het uier, maar is minimaal. Ze ligt nu ook elke dag, ze zit elke ochtend lekker onder de mest en stro Ik zal snel een foto update plaatsen!