Wat een leuk veulentje! Ze straalt nu al heel wat uit. Ik vind die zwarte voetjes ook echt heel mooi.
sandra3235 schreef:Dank jullie wel en binnenkort nieuwe fotospam..beloofd....Waar is de "vind ik leuk" knop wanneer je ze nodig hebt?
SVRL schreef:sandra3235 schreef:Dank jullie wel en binnenkort nieuwe fotospam..beloofd....Waar is de "vind ik leuk" knop wanneer je ze nodig hebt?haha ja dat is het dan weer het voordeel van facebook he.....
Met toestemming van San....Kan iemand nog een vliegen / eczeem deken gebruiken?Er staat 95 euro....maar ik wil iets leuks doen, bieden vanaf 85 euro alles erboven is voor Stichting Nikan.https://www.bokt.nl/markt/ad/472749/ram ... tch-petite
sandra3235 schreef:Zelfs zo is ze mooi [ [url=m/DMJMPr.jpg]Afbeelding[/url] ] Wat een prachtig poppetje.
Wat lief Loes Ja het is een prachtig meisje, maar wat een ander karakter dan Wynn veulens, ik heb mijn eerste klappen al gehad temperament ding, dacht even haar billen schoon te maken en ze kauwt als een gek en nog niet knuffelbaar....