Ooo wat een heerlijk nieuws om mee wakker te worden. Van harte gefeliciteerd! Hoe gaat deze prachtige kleine man heten?
Seven schreef:Ik ben er nog niet uit lily feeErg lastig vind ik een goede naam kiezenO dat snap ik helemaal. Mogen we weten waarover je aan het twijfelen bent? Of waar wacht je op totdat je het wel weet?
Het zijn kroonrandjes haha maar ze zijn er wel Ik weet gewoon geen naam ik had maar 1 bedacht en die vind ik niet bij hem passen Ik wil eigenlijk iets doen met het feit dat hij precies zo getekend is als ik had voorspeld
Wat een schattig veulen en bijzonder dat het precies zo is als jij voorspeld hebtDreamboy!First thought
Het moet met een N beginnen inderdaadMerel ik vind die te vrouwelijk en m'n wens was natuurlijk een merrie
Ondanks dat je liever een merrie had, vind ik hem toch heel goed gelukt Gefeliciteerd met deze mooie, langbenige man!Kwa naam....NoMare natuurlijk
Seven schreef:Ik denk het niet ookal is hij prachtig ik heb geen plek voor een hengstHakke takkie weg zakkie