Wat zul jij slapen straks Marit! Tis je zo gegund. kleurtje zien we droog bij daglicht wel. staat hij al?
Hij heeft gedronken, staat al best heel stevig en heb hem al 2 of 3 keer zien mesten.Gwen is echt een lieve moeder.
Nog even uit ander topic wat langere uitleg:Bedankt, ben zo ontzettend blij en het is zo onwerkelijk.Hij heeft gedronken en heb hem 2 of 3 keer zien poepen. Staat best heel stevig en ondanks zijn grootte kan hij nog steeds onder zijn moeder door haha.Gwen doet het goed, ze heeft het echt zwaar gehad en ik was toxh best wel erg nerveus omdat ik dacht dat het lang duurde.Cynthia heb ik gebeld en kwam er gelijk aan en bleef onderweg aan de telefoon.Mijn stalhouder heect geholpen met vasthouden en toen ging het toch vlot.Toen ik op stal aankwam hing er een witte blaas buiten, dus hen vrijwel alles gezien.Nu onderweg naar huis en proberen te ontspannen. Momenteel doet alles me zeer. Straks rond de ochtend gaan ze op de weide.Op de camera zag ik meneer net gaan liggen en Gwen staat ook te slapen. Beide rustig, fijn.
Gefeliciteerd! Wat fijn ook dat je er toch bij hebt kunnen zijn ondanks de zorgen dat dat niet meer ging lukken. Nu even lekker ontspannen en genieten!