Vind namen bedenken altijd erg lastig. Maar jij weet altijd weer met mooie namen en betekenissen te komen. Dit jaar weer het zelfde thema of iets heel anders?
Hopen dat het echt een goede vrijdag wordt voor Blonde en dat er een gezond veulen geboren wordt
hanny_jelke
Geplaatst: 14-04-17 12:02
Oke jullie hebben het gister allemaal wel mee gekregen, Katten die massaal in een vierkant vlak gaan zitten. Dat moest natuurlijk getest worden de kat liep er bij weg en had en had zo iets van het zal wel. De hond daar in tegen besloot dat je er best in, nou ja better gezegd op kon gaan liggen
jolandje
Geplaatst: 14-04-17 21:30
lovis schreef:
Hopen dat het echt een goede vrijdag wordt voor Blonde en dat er een gezond veulen geboren wordt
we gaan het zien, wachten en waken...wie eerst gaat....maar al zit ik er nog dagen en nachten, ik ben erbij en alleen maar blij voor iedere dag langer bij mama in buik, is een goed teken vanavond gezellig gewaakt in de kou, op bankje met Maaike (cabalos)gezeten, nu warm worden
gezellig dat maaike er was. Nu in de caravan met de verwarming aan?
Caballos
Geplaatst: 14-04-17 22:51
Ik heb lekker wijntje gedaan, proberen veulens eruit te kijken, knijpen, maar niet geholpen..... Ze zwemmen nog in de buiken, wacht met smart op gezonde baabies en mama's!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-17 22:54
lovis ja en onder dik dekbed
maaike je vergeet nog goed gesprek, met meeluisterend en reagerend kind....
Op afstand was blonde haar veulen te zien en eerder al keet haar veulen gevoeld,, zo mooi! Ja 't was echt even een meiden gesprek vanavond, die Kaylee, die kan wel dromen vannacht!