Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
mooie foto's trouwens
Zag dat Hátid al genoemd werd.
Ik snap nog niet heel veel van bokt.
Ik heb nu inmiddels zowel bij de hengsten als bij de merries een voorkeursnaam maar of die ook bij het veulen past gaan we zien natuurlijk. Ik kies pas definitief als de kleine er is dus jullie moeten nog heeeeeel veeeeel geduld hebben.
en speciaal voor jullie heeft ze zich even lekker extra smerig gemaakt ! Ze is inmiddels al weer op 206 dagen en apart genoeg is mevrouw totaal niet dikker geworden voor mijn idee, eerder dunner. Ik las online dat dat vaker voorkomt rond deze tijd van de dracht... Bij mij is het slecht voor de stressssss wat denken jullie ? Is ze dikker of niet ?? 

Ook heb ik even een paar plaatjes geschoren van onze toekomstige waakhond ! Ik ben redelijk tevreden, voor mijn idee zit er tenminste vooruitgang in mijn foto's
Wat vinden jullie ? 

mooney schreef:Gaaf zeg! Vergeleken met die ADHD'er hier is het wel echt heel rustgevend op deze manier, maar je ziet hem/haar echt mooi langskomen! Dat wordt een krachtpatser denk ik.
Ik ben ook heel benieuwd wat er uit jou dame komt rollen, ik ben een trouwe volger hoor
Dit was even een uniek moment midden op de dag, gelukkig nog op film kunnen krijgen
grappig dat ze vaak om een bepaalde tijd actief is. Ik ben zelf niet zo goed in vaak reageren maar ik kijk ook trouw mee bij jou hoor! Nandos schreef:Ik kwam toevallig even langs jouw topic, maar ik wil ook graag volgen. Wauwww wat is Halla mooi!! Echt prachtige oogjes ook.Papa is ook erg knap, dat gaat sowieso een mooi veulentje worden.
![]()
Hihi dat laatste filmpje!

Ik zal eerst een paar van jullie je gokje laten doen en dan zal ik die van mij erbij zetten
Dus leef jezelf vooral uit
Ik stel voor dat we gaan m3eten in 2017.