Vanmorgen maar eens een rondje uier foto's gedaan voordat de dames naar buiten gingen.
Misty op 272 dagen:
Party Girl op 280 dagen:
En Daisy op 286 dagen:
Alles is nog wel ff rustig zo te zien Alleen bij Daisy vult het uier al wat maar er zit weinig of geen verschil in het uier met 3 dagen geleden. Bij Party Girl verwacht ik zo rond de 300 dagen wel wat verschil te kunnen zien en bij Misty waarschijnlijk nog later pas. Maar dit zijn handige foto's om straks mee te vergelijken.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-16 10:47
Vandaag voor de gein eens de merries gependeld om te kijken of het merries of hengstjes worden. In het Dikke Buiken Topic 2015 deden we dat met een hele groep en heel eng, bij mijn merries had de pendel alle keren gelijk Pendelen is met een spijker aan een staarthaar van de merrie geknoopt en dan boven de rug van de merrie houden. Gaat hij heen en weer dan wordt het een hengstveulen, gaat de spijker rondjes draaien dan wordt het een merrieveulen.
Het lijstje Merrie - pendel - eigen gok
Daisy - merrie - merrie Party Girl - hengst - hengst Misty - merrie - merrie Amy - hengst - merrie Cookie - hengst - merrie Snazzy - merrie - ? loopt nog in de kudde, eigen gok zet ik erbij zodra ik haar meer in handen heb Lizzy - hengst - ? loopt nog in de kudde, eigen gok zet ik erbij zodra ik haar meer in handen heb
Mijn vader (pure wetenschapper) hield op de wei de merries vast en stond er bij te griezelen Echt niets voor hem hahaha. Heb het lijstje ook aan hem gegeven want hij weet zeker dat er niets van klopt
jolandje
Geplaatst: 18-12-16 11:26
ik vind het toch altijd leuk dat pendelen, ben weer heel benieuwd of het uitkomt