Ja en voor een bay dun, dunskin, grullo of smoky grullo is ze ook te licht en klopt het tintje niet. Ik ben heel benieuwd naar buiten foto's binnenkort is het eigenlijk Rocky's eerste champagne?
Fotsy
Geplaatst: 03-03-17 18:34
Inderdaad ze heeft eerder een tint van champie, Cream en dun Oh ze is zooooo leuk
Op de foto's is het ook niet goed te zien, dus ik ben heel benieuwd naar droog foto's! Ik hoop natuurlijk voor je dat het een classic creme dun is!
Toch komt blauwe ogen ook bij buckskin veulens voor, en ook de lichte kleur. En het is soms erg moeilijk te zien of het champagne is of niet. Ik ken meer veulens die na testen toch geen champie bleken te zijn.
Ja crèmepjes kunnen ook knalblauwe oogjes hebben, (Smoky black: )
maar ik vind haar echt wel champagne lijken. Bij zo'n bleekscheetje valt die lichte huid ook iets minder op dan bij een donkere champagne denk ik. Een dunskin zou al direct een zwart snoetje en zwart omringde oogranden hebben. Ik ben zo benieuwd naar foto's buiten, ze is echt prachtig, een echt poppenhoofdje, zoals Rocky ze nog wel eens geeft
Hier kun je t miss iets beter zien, roze/paarsige snoet en roze om dr oogjes .
Ianrowan2009
Geplaatst: 03-03-17 20:50
Jeetje wat een ontzettende knappe dame zeg Gefeliciteerd
Fotsy
Geplaatst: 03-03-17 20:55
ik vind ze ook een echte champagne snoet en ogen hebben, zoals Tinne zegt een buck heeft zwarte neus en donkere omranding van de ogen. Haar tint is ook heel speciaal en gezien haar aalstreep niet heel heel duidelijk is moet er ook wel creme en champie in het spel zitten.
ze is gewoon prachtig zeg, ik vind ze ook een speciale glans hebben