haha zal ik doen, Silly! En voor de duidelijkheid, ik heb eigenlijk niets nodig gehad van wat er allemaal klaar stond, k heb juist mijn handen eens afgewreven aan zo'n handdoek nadat ik 't vlies wat had helpen losmaken en zijn navel ontsmet nu ja, beter zo hé
Hihi ik had dat ook allemaal niet nodig en ben bij alle 5 de geboortes geweest, had wel een emmer en handdoeken klaar staan en wat voor het naveltje, maar that's it eigenlijk en een volle telefoon + lader.
Ik wil ook graag een gokje wagen. Zal vast niet uitkomen, maar ponylief is op 3 juli jarig, dan wordt ie 10 jaar. Dus ik gok op 3 juli, henstje, zwart bont!
Hopelijk weet ik het volgend jaar ook nog hahahaha
Silly1972
Geplaatst: 23-06-16 13:18
HiFive5 schreef:
Silly1972 schreef:
Oké 8 juli dan bruin bonte hengst
volgend jaar is het aan jou!
haha ja inderdaad, maar dat duurt nog even, ik heb 340 dagen genomen en zit pas op de 76
PP: Zij wilde een gok in Juli , ik had al eerder gegokt, maar dat werd hem helaas niet haha. Maar ze is vroeg uitgerekend dus ik ga er inderdaad wel beetje vanuit dat ze overdraagt
Ik wou dat het al geboren was ik heb gerekend op 11 maand. Vandaag zit ze aan 342 dagen. Volgens jouw berekening zou ze dus nog maar 2 dagen over zijn.
ja eigenlijk wel dan, paard bevalt gemiddeld tussen de 320-360 dagen, dus neem je om een gemiddelde te krijgen 340 dagen. Mits ze al eerder bevallen zijn dan kan je die tijd beetje aanhouden, zo heb ik het geleerd
SofieHavan
Geplaatst: 23-06-16 15:20
Oei oei hifive, 11 maand nemen is écht niet slim! Moet echt voor 340 gaan hoor! logisch dat het er nog niet is Idd, "maar" 2 dagen overtijd, Evita is er 17 over tijd gegaan hé dus ik wil mijn gok aanpassen naar over 15 dagen van nu en dan kies ik ook voor 8 juli
Spoiler: Sorrrrrry!! ik hoop echt voor jou dat het vroeger is hoor!