Wat een mooi beeld, die laatste. Beide moe van alle indrukken van vandaag en nu toch tevreden samen. Hoe een drama zo iets moois kan opleveren. Ik wens je heel veel sterkte met je verlies, maar ook heel veel mooie momenten met dit kleine wonder dat jij en je merrie nu zo helpen.
jobamara
Geplaatst: 31-05-16 01:05
Heel veel sterkte met het oneerlijke verlies van je prachtige merrieveulen. En wat een geweldige Joan, fijn dat het gelukt is wat een boffert dat weesveulen. Ook voor Joan is het super dat ze kan moederen, zal jou ondanks dat er moeilijke momenten zullen zijn ook goed doen.
Oh wat fijn dat het lukt! Wat een lieve moeder is ze
kking
Geplaatst: 31-05-16 07:19
Oh wat een knap veulentje was het. Wat fijn dat ze zo'n lief moedertje is. Goed dat je een pleegkind hebt geregeld voor haar. Sterkte en hopelijk veel mooie momenten met deze uk.
Wat ben jij een ontzettend goed mens. Helder blijven ondanks dat het toch een flinke klap moet zijn, en dan meteen je merrie en dit kleine ding een nieuwe kans geven samen. Credits voor jou, en probeer er maar fijn toch van te genieten
Dank jullie wel allemaal Weet je, ik ben er vanuit gegaan dat een ander ook zo zou handelen. Ik zou ook een gat in de lucht springen als het mijn veulen zou zijn die zonder mama stond. Ik zou mezelf zo schuldig voelen als ik het niet geprobeerd zou hebben.. Naar Joan toe en naar het veulentje dat evt een kans gehad zou hebben.
Vandaag gaan ze lekker de wei op en zal ik foto's maken. Kreeg al een appje van mijn pensionhoudster dat het keigoed gaat. Tzt zal ik een mooi fototopic maken. Zal hier uiteraard de link plaatsen.
pff tranen over me wangen jeetje meid wat heftig zo lang naar uit geleefd en gebeurd dit wat oneerlijk was een mooi en prachtig volmaakt veulen.
maar wat super nu dat je nu een moederloos veulen kunt helpen wat een kanjer je merrie respect voor jullie blijf wel genieten meid ondanks het verdriet
pretty
Geplaatst: 31-05-16 09:22
wat een mooi veulen had je Noisy.
Ik vind het geweldig dat je een pleegveulen geholpen hebt en wat een fantastische merrie heb je dat ze het direct accepteerde!
Hopelijk kun je genieten van het zicht,je merrie is weer blij,die kan heerlijk moederen,en ik hoop echt dat je zelf ook meer geluk hebt met het fokken ooit.