Ik hoop voor je dat hij het tegenovergestelde gaat doen van mijn mannetje. Die is van heeel licht naar donler grgaan. Dus hoop voor je dat die van jou van donker naar licht gaat!
Gefeliciteerd, ik heb goede hoop voor je op een donkere valk
Nessie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-16 11:50
Ik verwacht zelf op dit moment zoiets. Maar knap is hij sowieso Ik zal vanavond kijken of ik nog wat foto's kan maken, overdag kan ik er niet heen aangezien ik fulltime werk, dus buitenfoto's volgen ook z.s.m. .
(Mastwood Dunly)
O ja en dan zal ook een naam volgen, ben nog in dubio Hij heet of Don Ghibli (dat is een Maserati, je zegt Ghieblie) om in de auto's te blijven (Carrera is van Porsche en zij is weer van Mercedes, Eston M. is vernoemd naar Aston Martin) of Don Vegas
DeniesRos
Geplaatst: 02-05-16 12:12
Jaaa daar is die!!! Een hengst en inclusief gave bles waar ik op had gegokt, van harte gefeliciteerd !!
Ik zou voor de naam Don Vegas gaan, puur omdat dit lekkerder in de mond ligt vindt ik. Don Avici vindt ik ook erg gaaf
Zo schiet het lekker op met m'n twijfel haha! Wil hem in beide gevallen als roepnaam wel de 2e naam geven,Don vind ik alleen mooi omdat het dan een dubbele naam is. Mijn moeder zei al Don Vegas Ghibli maar dat is dan weer een beetje te veel van het goede.