Dankjullie!Ik denk wel dat het komt vannacht. Of het veulen is een feestje aan het bouwen. Roos heeft er flink last van in ieder geval. Ik laat haar nu lekker met rust tot het alarm gaat.
Dank allen!Heeft geholpen want ik had er niet later bij moeten zijn.Alarm ging af, ik ren naar stal, lag het veulen er al achter nog helemaal in vlies. Kon geen adem krijgen, hard snurkend geluid. Gauw vlies gebroken. Roosmarie bevalt echt ongelooflijk snel. Ze stond alweer toen ik aan kwam.Zo mooi die natuur! Hoe ze haar veulen aflikt, de goede kant op duwt, het slijm uit zn neusje likt.Oja het is een voshengstje met een mooie zandloperbles. Grootramig dier met lange stelten!
Nogmaals gefeliciteerd... Zo leuk!Stuiter nog een beetje mijn oogjes willen niet meer toeZo gj de nachten zijn weer van jou!
Dankjewel Moon!Zo mooi als er ineens zo'n levendig wakker ding naast staat!Nageboorte is er al af. Nu alleen nog het uier vinden. Hoe doet steeds een rondje onderzoek en ploft dan weer ff neer om uit te rusten.
Gelukkig gaat hij wel liggen met zijn lange stelten vlot allemaal mooi zoals hoort. Melk poep pies en dan kun je lekker slapen. Mooi wonder altijd weer een veulen.kruip nu onder dekens vandaan leg braaf telefoon weg voordat manlief wakker wordt en toch maar slapen...
Eindelijk! Van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan en dat je toch het alarm om had! Ben benieuwd naar de droogfoto's!
Gefeliciteerd, hij ziet er goed uit!! Prachtig die hoge witte benen. Ik ben benieuwd naar de naam en droogfoto's...
Gefeliciteerd met dit knappe ventje!! Eerst maar even goed bijslapen nu denk ik, het was een lange nacht voor je
Gefeliciteerd!!!! Ze heeft gewoon op jou gewacht na ja drukke vrijdag met onverzetbare afspraken haha. En wat weer een geweldige aftekeningen! Gaaf! Heel benieuwd naar de foto'sEnne, heb je al een naam?