Gaat alles nog goed met de jouwe?
Venthe, er blijft tegenwoordig wat vocht hangen. Eerst liep je dat er zo uit, maar nu blijft er een beetje zitten. Maar het hoeft van mij ook niet zo hard te gaan hoor, ze moet nog 1,5 maand

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wings_love schreef:Hihi Ajesca, nu moet ik ook zeggen dat het op de foto's minder erg lijkt, maar voor ons gevoel is ze echt enorm en zeker de laatste maand is ze echt gegroeid![]()
Gaat alles nog goed met de jouwe?
Venthe, er blijft tegenwoordig wat vocht hangen. Eerst liep je dat er zo uit, maar nu blijft er een beetje zitten. Maar het hoeft van mij ook niet zo hard te gaan hoor, ze moet nog 1,5 maandIk moet bekennen dat ik ook wel lichtelijk nerveus aan het worden ben
Vind het allemaal zo spannend en ik hoop zoo dat ze alles volgens het boekje doet
ajesca123 schreef:Jaa daar is de andere skippy!
Ze ziet er goed uit hoor! Ben erg benieuwd hoelang onze dames nog nodig hebben om de veulentjes in te kleuren!
iEmmaaa schreef:Jeuh gefeliciteerd! Ze ziet er goed uit! Spannend he, het komt nu echt dichtbij
ClauH schreef:jaaa het gaat opschieten hè ! (voor mij ook haha, morgen zit Listo op de 320 dagen) Gaan jullie zelf waken, heb je een melder of camera, of heb je het uitbesteed aan de eigenaar van de stal ?
ClauH schreef:ja spannend he ! Ik ga een geboortemelder aanschaffen voor om het halster. Vind ik wel een veilig idee aangezien er bij ons niet zoveel aanloop is. Dan wordt ik gebeld door dat ding als het (onverwachts) zover is. Tegen de tijd dat we denken dat het gaat gebeuren gaan we op stal slapen, maar dan hoeven we in ieder geval niet ieder uur te kijken, want ik kan heeeel slecht tegen slaapgebrek haha. Jullie ook op naar de 320 !!!
ClauH schreef:Ja het is ook duur, maar wij willen vaker fokken dus dan is het wel de moeite. Ben nog aan het kijken om er 1 te huren maar je moet van te voren aangeven vanaf wanneer je hem wilt. Als ze dan een maand overtijd is ben je bijna net zoveel kwijt als kopen....
ponyparadijs schreef:Zelfs met een merrie die je kent jan je er behoorlijk naast zitten
Wings_love schreef:ClauH schreef:ja spannend he ! Ik ga een geboortemelder aanschaffen voor om het halster. Vind ik wel een veilig idee aangezien er bij ons niet zoveel aanloop is. Dan wordt ik gebeld door dat ding als het (onverwachts) zover is. Tegen de tijd dat we denken dat het gaat gebeuren gaan we op stal slapen, maar dan hoeven we in ieder geval niet ieder uur te kijken, want ik kan heeeel slecht tegen slaapgebrek haha. Jullie ook op naar de 320 !!!
Dat klinkt heel fijn! Ik kan eigenlijk ook niet zonder slaap, word ik heeeel chagrijnig vanmaar voor deze ene keer dat we een veulen fokken, vind ik het bedrag voor een melder iets te hoog. Dan maar wat minder slapen
Wings_love schreef:Judith68 schreef:Ook als je wel een geboortemelder om doet zul je last van slapeloze nachten hebben. Als je merrie tekenen gaat vertonen van een aanstaande bevalling is het vaak onrustig slapen.
Die heb ik nu al