Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en hij heeft ook een witte vlek onder zijn kin lijkt het!

_KiMbErLeY_ schreef:Grappige veulens van Nimroos, volgens mij zijn de veulens van pjotr een stuk sjieker of zie ik dat verkeerd? Of zijn dit zulke andere merries? Niet afkrakerig bedoeld!!!

_KiMbErLeY_ schreef:Gefeliciteerd!! En schiet eens op met die droog fotos het is al 10 uur![]()
Ben erg benieuwd!
Grappige veulens van Nimroos, volgens mij zijn de veulens van pjotr een stuk sjieker of zie ik dat verkeerd? Of zijn dit zulke andere merries? Niet afkrakerig bedoeld!!!
(al lijkt het veulen van Nimroos langere benen te hebben en groter te zijn als het veulen van Pjotr van vorig jaar bij diezelfde merrie hihi), en inderdaad echt door die ijsberenvacht die ze nu hebben heen kijken
. Maar ze worden straks geschoren voor de keuring en dan herken je ze niet meer terug!
, straks hopelijk nieuwe foto's!
, zijn oograndjes worden trouwens nog zwart, palomino's worden vaker met roze oograndjes geboren maar dat kleurt bij, gelukkig hihi, ik vind zwart mooier

(al vertekend de bles ook nog wat natuurlijk, hij heeft ook een erg chique koppie), twee totaal verschillende veulens kwa kleur en aftekeningen, erg gaaf om zoveel verrassingen te kunnen hebben uit deze combi

. Hij kan mooi in beide stamboeken worden ingeschreven en ben erg blij met zijn kleurtje
.
Je bent inderdaad in het voordeel als we aan het stelen gaan, ik geef me over
.
Volgens google translate (ik ben echt heel hard aan het studeren momenteel) betekent Gwanwyn springveer in het Wels. Misschien een mogelijke compromis haha.
Springveer