jolandje, echt koliekerig is ze niet geweest, op 1 keer drie kwartier na, toen sloeg ze echt naar haar buik en wilde wel een keer of 5 gaan liggen, maar deed dat dan niet. Maar toen kon ik op de camera het veulen ook zien bewegen, dus dat was echt enorm druk, wat het koliekerige gedrag wel verklaarde.
Voor nu gooi ik de rest toch op haar gebit, en een flinke ontsteking ergens in haar mond denk ik, aangezien de antibiotica ook zo goed aanslaat.
Ze staat inmiddels een uur of 6 per dag buiten, buiten eet ze alleen bijna niet, dus wil haar niet te lang buiten hebben.
's Nachts eet ze nu een flinke bak voer (zo goed als) leeg, ik gooi er 's avonds 2,5 schep merrie muesli en 2 scheppen slobber in, en dat heeft ze 's ochtends dan zo goed als op. 's Ochtends krijgt ze nog 1 schep merrie muesli en 1 schep slobber, en dat eet ze meestal overdag ook redelijk op.
Vanochtend was haar temperatuur 37.5 en daarnet 37.1, dus ook dat gaat super.
Ik hoop echt heel hard dat het ook zo goed blijft gaan als ze straks van de antibiotica af is.
Ik moet zeggen dat ik momenteel alleen maar bezig ben met hoeveel ze eet en hoe ze zich voelt, en amper met het veulen. Het voelt alsof het nog tijden duurt voordat dat komt. Al zal dat misschien ook te maken hebben met haar uier die totaal niet verandert.