KoudbloedKim schreef:Dan zit ze op 24 dagen. Oke, dit is een echo van 23 dagen. ( 2 weken geleden gemaakt)Daar zie je al onderin iets liggen.Over 4 weken laat ik het nog een keer doen.Spannend joh voor vrijdag, ik duim voor je.
Zo'n online kalender voor onder je bericht wil ik graag hebben maar ik zou niet weten waar ik die moest zoeken.
KoudbloedKim schreef:Ja, je bedoelt zo'n banner denk ik! Die wil ik ook nog in mijn profiel zetten.Ja ik dacht dat ik hem opgeslagen had maar kan hem niet meer vinden.
Shirley schreef:Oh, dat is altijd leuk!Is jouw merrietje ook drachtig, Dorry?Spannend!Ja de mini.Dank je kim!!!!
KoudbloedKim schreef:Haha, die hadden ze niet. Ik krijg alleen 2 zinnetjes onder elkaar... nouja, stoort niet zo.Wel!Rechtsboven het paardje!vrouwke schreef:Shirley schreef:Oh, dat is altijd leuk!Is jouw merrietje ook drachtig, Dorry?Spannend!Ja de mini.Dank je kim!!!! Leuk!Van wie?Niet van Leo...
Echt?! Hmm... eens veranderen als ik daar zin in heb. Vrouwke, het is niet zo lastig hoor.Als je kiest voor 'tot datum tellen', heb je het zo voor elkaar.
Wil je eentje voor mij maken met het groene olifantje en de achtergrond die ik zelf had, en dan aftellen naar 31 Maart 2016?