sinds vandaag draagt ze de staart er vanaf. Banden waren vanavond al weer slapper dan tussen de middag. Ph was 6,4 Ze heeft van zichzelf een hele ronde kont. Vanaf de zijkant gezien zie ik nu echt een punt, van achteren nog niet. Ik ga er zo weer heen
Ik ben benieuwd hoelang ze het nog uit gaat houden. Liby heeft net zo'n kont als Jazz. Ook een hele ronde kont, lijkt nog vol, maar is toch flink slap aan het worden. Niet elk paard is hetzelfde gelukkig
Tussen de middag kwam de hoefsmid. Toen ik aan kwam rijden lag ze helemaal languit in de paddock, schrok me een hoedje. Maar ze lag alleen maar te zonnen. IJzers zijn er af gehaald, en maar een klein beetje bekapt. Toch liep ze gevoelig, ik hoop dat dit niet erger wordt. Als het veulen er is, gaan ze er zsm weer onder.
Ze had wel melkspetters op haar benen, maar kan nog steeds geen druppels aan de uier ontdekken. Ja hele doorzichtige kleine druppeltjes, maar denk niet dat die die spetters op de benen kunnen veroorzaken. En ze stond ineens te knipogen, alsof ze hengstig is en ze lekte vocht uit de kling. Die overigens ook wat opgezet was. Hmmm, misschien vanavond in de caravan
Jazzy had net enorme harsjes! Echt sliertjes van een cm! Foto wil even niet uploaden, straks even via de computer proberen. Ga de paarden nu binnen zetten