Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Zil, ik heb werkelijk géén idee!! Daarom heb ik maar een topic aangemaakt, zodat ik hier mijn tijd kan doden tot het EI-DE-LIJK zo ver is
Ik hoop ook écht een stukje van Ti terug te zien in Yolooo
Natuurlijk ben je welkom! Neem maar even een kijkje in dat topic.
Thanks, Rixtb! Leuk dat je erbij bent! Ik ben benieuwd naar je gokje
Carlopony, heb jij ook een gokje gedaan?
Dat is een pak van mijn hart, CRos!Rebecca schreef:Doe maar gek! 17 mei volgend jaar ^^
Je kan te ver gaan hè, met je smokey black en 17 mei!![]()
![]()
Djoopie, of voor mij als Dais en Sublime dit keer niet luisteren
Gezellig, Rinkex!Iris82 schreef:Ik dacht altijd dat ik een valk veel mooier vond dan een palo. Maar toen kwam Ti. En toen kwam Fi. En toen was het toch echt Ti die mn hart stal.Dus ik ga voor een palominomannetje.
En zo geschiedde ook bij mij![]()
![]()
Pretty, roze? Blauw, bedoel je?
Enne, bij Fi zaten die lintjes ook ver uit elkaar en zo veel wit heeft zij niet, dus... Ik geloof er in en werkt het niet, dat verzin ik wat anders voor bij Fi
Diertjec schreef:Hee, je kan het ook zo zien; nog MAAR 17 dagen, gisteren waren het er nog 18, alhoewel, toen wist je nog niet dat ze niet meer gedekt wilde worden
En wat een romantiek tussen die 2 joh, super lief
Cynthia82 schreef:Diertjec schreef:Hee, je kan het ook zo zien; nog MAAR 17 dagen, gisteren waren het er nog 18, alhoewel, toen wist je nog niet dat ze niet meer gedekt wilde worden
En wat een romantiek tussen die 2 joh, super lief
Hee, je kan het ook zo zien; Nog ongeveer 350 dagen wachten
Maar je hebt gelijk; Als je ergens op wacht, duurt het lang, maar als je terugkijkt, is de tijd altijd voorbij gevlogen!
Leuk, Jtragter en PoekieX! En PoekieX, er zijn aar weinig mensen die geslachten kunnen voorspellen
Het enige dat bekend is, is dat mannelijke zaadjes sneller zwemmen dan vrouwlijke zaadjes, maar die laatste leven langer. Dus theoretisch gezien zou je meer kans maken op een hengstje als de merrie dicht op haar eisprong gedekt wordt. Hoe verder van haar eisprong af, hoe groter de kans op een merrie, maar zeker weten doen we het pas over een dag of 350. Da's al bijna