Zou misschien iemand een filmpje hier voor mij willen plaatsen en in het dikke buien topic van 2015.
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-15 12:19
Happy16 schreef:
Wat is ze knap
Ahh ik vind dat altijd zo zielig als ze het stroomdraad aanraken...
Nou dat vond ik ook een rotmoment! Zo sneu was dat wel was ik blij dat ze nu meer kans heeft niet door het draad te willen gaan. Maar dit was echt sneu. Rainbow is zo'n liefdevolle en zorgzame moeder en vond het ook echt vreselijk.
Die twee zijn zo ontzettend gek op elkaar machtig mooi om te zien!
Ik zou zeggen gewoon zilverbruin. zo in daglicht lijkt ze wel vos met witte manen. Dus zilvervos zou ook kunnen. Volgens mij dragen vader en moeder beide geen sabino. Sabino kun je ook nooit met zekerheid zeggen.
Ik heb een zilverbruine merrie en blijkt na test van haar zoon sabino te dragen. je ziet het niet aan haar af. Haar zoon is zilverbruinbont en dus getest sabino. Zie je ook niet.
En ik heb vier veulens van hem gahad. waarvan er 1 duidelijk sabino is. Die heeft een wit grillig vlekje op haar buik. De andere zouden het kunnen dragen, maar daar kan ik alleen achter komen door te testen.
Een kolletje/snib,sneb of iets dergelijks en een wit voetje kunnen duiden op sabino, maar kan evengoed gewoon een aftekening zijn of minimaal bont.
Fotsy
Geplaatst: 12-04-15 08:42
Zilvervos ? maar ze heeft witte manen en zilver toont niet op vos , dus ik denk wel zilverbruin
stal_HD
Geplaatst: 12-04-15 09:02
Precies. Maar het zou wel mogelijk kunnen zijn. Mits geen van beide ouder homozygoot voor zwart is. Een vos kan ook witte manen hebben. Precies na de geboorte kun je eigenlijk het beste zeggen wat ze is.. En ik meende echt zilverbruin te zien. Dus dat zou in mijn geval op het geboorte bericht komen te staan.
Wat een prachtig stel! Lief koppie heeft Raeven! En ben echt helemaal verliefd op dat hoofdje van Rainbow! Wat is zij prachtig getekend zeg! Heel veel plezier met je paardjes!
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-15 21:56
Voor de genen die nog twijfelden over de kleur
Wat genieten ze toch heerlijk van het weer en wat gaat alles toch lekker voorspoedig!!! Echt vollop genieten zo. Rainbow is echt een super moeder!!!
En ik kan ook al hele maffe bekken trekken en ook dan blijf ik knap
En van alles ontdekken word ik zoooo moe maar gelukkig houd mama de wacht.
kleuren heb ik geen verstand van maar wat een droppie
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-15 21:11
Reaven is het veulen dat bij mij geboren is. Maar wat is dit gaaf om mee te maken. Ze veranderd ook zo gauw. Ze is ook zo lief, net als haar moeder. Vandaag ook heerlijk weer genoten van het prachtige weer. Ontsettende lieve paardjes zijn het
Net op tijd met de foto maken ha ha
Ik vind haar zo prachtig getekend!
Fotsy
Geplaatst: 14-04-15 22:05
ze is ook echt mooi hoor, naast creme gen, is silver wel mijn 2e favoriete kleur, wat is ze toch goed gelukt en heerlijk weertje voor de kleintjes
over je vraagje over de ogen, veel veulens hebben blauwe oogjes bij de geboorte en die kunnen dan nog verkleuren, behalve de mijne die had kastanjebruine ogen moet ook als palomino maar silver veroorzaakt ook helblauwe ogen, dacht ik net als dubbele cremeverdunning.
Ik vind het steeds leuker om over de kleuren te leren.
Fotsy
Geplaatst: 14-04-15 22:23
ga dan vlug eens kijkje nemen in het foto en theorie topic over bijzondere kleurtjes, we hebben ook een kletstopic in de huiskamer over liefhebbers van bijzondere kleurtjes.
voor de beginners is het boek van liesbeth dekkers, met huid en haar, echt een aanrader, niet alles is geheel waarheid maar je snapt er toch de basisbeginselen mee.