Als je niet weet waar je op wacht en wanneer het komt kan een dag al lang duren Geduld is iets wat weinig mensen hebben Maar hij wordt wel geoefend in een geval als deze
Oeh 11 maanden dan moet hij toch wel echt bijna komen. Zal niet lang meer duren. (Ik verwacht eind deze maand eigenlijk, waarom weet ik niet maar dat zegt mijn gevoel dus)
Weet iemand wat ik straks moet gaan doen als het veulen geboren is en dan bedoel ik het inschrijven en registreren enzo hoe gaat dat allemaal in zijn werk en is het mogelijk dat ik er later officiele wedstrijden mee ga rijden of kan dat niet?
Oke thnx ga het meteen nog een keer vragen ik wil het heel graag weten
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 20-02-15 10:30
Wordt spannend!!!!
Fris
Geplaatst: 20-02-15 10:32
Spannend al! Ben benieuwd wat eruit komt
guusjew
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-15 10:33
owh zegt de eigenaar net dat hij toch eerder denkt dat ze hier pas 10 maanden staat maarja ik vind het nog steeds al redelijk dicht in de buurt komen!!
Misschien kun je bij de oude eigenaar achterhalen wie de vader is? En je zou inderdaad bij de instantie waar de merrie bij zit kunnen vragen of zij weten wie de hengst is.
Maar je kunt prima wedstrijden rijden in de toekomst met een afstammingloos paard! Ik doe het zelf ook haha. Ik zeg altijd, met een papiertje kun je niet rijden, maar met het paard wel.