Ik zal ook een gokje wagen Jade: Smokey Grullo merrie Bolleke: bonte palomino hengst
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-15 17:19
Ja he vind ik ook hij heeft ook echt een héél leuk papier vind ik.
Kirr, altijd welkom he, je weet ons wonen
Net ook nog een mailtje gehad van de eigenaars van merrie nummer 3 die nu uitgerekend is. Zij leek nog niet veel haast te hebben maar ze gingen ons op de hoogte houden Ben benieuwd wie eerst gaat zijn, Flo van Fotsy, Jade of de derde merrie (bay tobiano)
Gisterenavond toen ik van mijn werk thuis kwam om 23:30 nog snel even gaan checken en ik vond haar buik anders aanvoelen. Ze leek ook een heel klein kristalletje aan haar uier te hebben, dus deze nacht toch maar een paar keer Jade-tv gecheckt.
Deze morgen leek ze aan dezelfde kant van de uier ook een inimini harsje te hebben. Melktest is ook aan het dalen: 6,8 vanmorgen.
Dus we komen stilletjesaan dichterbij denk ik vandaag 322 dagen
Ik ga voor: Jade: Black overo merrie Bolleke: Palomino hengst Kom er net achter dat ik ook nog niet gegokt had..
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-15 14:35
Idd, ik dacht 6.4 = binnen de 48u, onder de 6 = binnen de 24u. Vandaag niet veel verandering eigenlijk. Bolleke ook nog eens getest, die zat nog altijd op 7.6. Jade had nog dezelfde melktest, maar haar buik is echt anders.
*kruipt onder meeleessteen vandaan* Ik ga een gokje wagen op een Buckskin hengstje voor Jade. Heb er weinig verstand van, maar ik vind het zo'n mooi kleurtje. Wel spannend hoor. Ben benieuwd!
Prachtige hengst, jammer dat ik geen paint of quarter merrie heb Jade is ook geweldig! Heel mooi!
Fotsy
Geplaatst: 27-03-15 17:04
Jade gaat bolleke duidelijk voorgaan. Testje kan snel gaan dus wie weet
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-15 00:53
Net nog een check up gedaan, denk niet dat het voor vannacht is.. Uier en kling lijken nog niet helemaal klaar. Haar buik is nog steeds echt ingevallen in haar flanken, dus ik denk dat het veulen zich al wel gedraaid heeft.. Zo heel lang kan het dan toch niet meer duren he?
Vannacht een paar keer camera kijken voor de zekerheid
Fotsy
Geplaatst: 28-03-15 01:32
Jij ook nog wakker? ze houden het toch spannend
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-15 01:44
Ja idd. Jade ligt en kijkt constant naar haar buik. Ga ze toch maar ff int oog houden