dat is goed nieuws, hoelang zal ze ons nog in spanning houden , denk je?
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-15 09:19
Hier nog een paar foto's van vandaag, uier is weer voller. En ook heb ik het idee dat haar buik ineens aardig gezakt is.
Buik
Algemene stemming
Uier
Gisteravond zat ik ff op de camera te kijken, toen lag ze, en toen ze opstond voelde ze zich lang niet lekker. Even later ging het weer beter en gedroeg ze zich weer normaal, ik denk dat het veulen flink aan het draaien is geweest.
Fotsy, ik denk zelf dat het nog een goede week duurt.
Fotsy
Geplaatst: 07-02-15 09:29
nog een weekje dan, misschien wacht ze op warmer weer, ze ziet er in ieder geval heel goed uit en buik lijkt gezakt inderdaad
Nee, het is gisteren niet laat geworden... en vanochtend ook niet vroeg om eerlijk te zijn
pretty
Geplaatst: 07-02-15 13:11
Jij kent je merrie het best maar nog een week lijkt me sterk als ze zo blijft veranderen. Spannend!
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-15 13:40
Om duidelijk te maken waarom ik zeg nog ongeveer een week:
Foto van haar uier 2012, hier duurde het nog 8 dagen voordat Nabeeh geboren werd.
Ik weet alleen niet meer hoe snel ze toen veranderde op het eind, ze veranderd nu inderdaad wel snel. Maar van mij mag ze ook best een keer een eindsprintje inzetten hoor, vind ik helemaal niet erg
In principe heb ik aankomende week al vakantie, maar ik ben van plan gewoon aan het werk te gaan. Maar als het dus echt spannend wordt kan ik gewoon thuis blijven, dus dat is wel fijn
Uier is nu zelfs iets terug gelopen, maar dat betekend dat het tot nu toe vooral zucht geweest is en het nu echt gaat vullen. Qua lichaam is ze er verder iig klaar voor, dus ben benieuwd hoe snel haar uier weer gaat vullen.