Wat een leuk topic ! CJ is een echte knapperd en jouw Roxy ook! Zelfs nu ze op knappen staat is ze nog mooi Heel benieuwd wat hier uit gaat komen dus ik volg mee ! Hoop volgend jaar mijn merrie door Copper te laten dekken
Jeetje je ken der bijna vooruit rollen met die dikke buik van der, zo mooi als je zo'n veulen door mams buik heen kan zien. Word je toch spontaan verliefd van
Ja hoor het gaat heel goed! Ze is wel erg rond inderdaad en wordt nog steeds ronder. Maar ze is fit, vief en vrolijk en lijkt zich prima te voelen. Nog een week of 4 te gaan...
vimer
Geplaatst: 05-02-15 22:01
spannend!! Ik heb net alle berichten gelezen, wat een mooie combi. (ik volg ook)
Ik kom dit topic nog net op tijd even volgen. Mooie merrie en geweldige hengst. Ik was ook fan voor je oude hengstenkeuze maar als deze beter past qua bouw dan is dat de betere keuze. Beide hengsten zijn sowieso de moeite waard. Ik duim mee voor champagne!
Er gebeurt op het moment niet zoveel dus weinig berichten. Vanaf eind volgende week mag het veulen komen en de verwachting is dat het over 3,5 week komt. Tegen die tijd wordt het spannender! Met Roxy gaat alles prima. Ze is fit, eet goed, groeit goed...
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 13:22
Een paar grappige foto's van CJ die erg genoot van zijn massage:
Weet je of hij aanleg heeft om met koeien te werken? Of dat hij het over een tijdje eens gaat proberen? Weet dat hij cutting gefokt is, maar dat zegt niet zoveel over de cowsense die hij daadwerkelijk heeft natuurlijk
Dat kan hoor Pandora, als je nu een dekking koopt krijg je nog korting.
Pandora2
Geplaatst: 12-02-15 20:51
Ik heb nie merrie nie om nog mee te dekken ...2 dames op leeftijd met cushing en een PRE, maar die is ruin
Fotsy
Geplaatst: 12-02-15 21:51
mooie foto's amai die was aan het genieten
Nog geen vorderingen? Duurt vast niet lang meer
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 21:55
Ah Pandora dat gaat 'm niet worden dan inderdaad, jammer! Er worden wel 3 veulens van CJ geboren bij de eigenaar van CJ die waarschijnlijk ook te koop komen. Van een red dun merrie, een cremello merrie en een classic cream dun champagne/smokey grullo merrie. Dan verwacht ze als het goed is ook nog een veulen van een halfzus van CJ die gedekt is door de vader van CJ (dus de merrie heeft dezelfde moeder als CJ), dus dat is dan een 3/4 broer of zus van CJ. Die merrie is een amber creme champagne, buckskin + champagne.
Nee verder nog niks nieuws Fotsy Roxy groeit goed en ze heeft een mooie uier. Nog een 4 weekjes ongeveer....
Anoniem
Geplaatst: 12-02-15 21:57
Oeh, heb je van die halfzus toevallig ook een foto? Dat moet vast ook zo'n knap ding zijn! En dat veulentje ook, zou die dracht eigenlijk ook wel willen volgen
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 22:15
Ja daar heb ik een foto van. Het veulen wat erbij staat is niet van de merrie. Deze merrie staat nu nog in Engeland.
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 22:26
Deze merrie (Ginny) is de cremello merrie die ook drachtig is van CJ. Ginny is trouwens te koop en wordt verkocht met een dekking van CJ of Copper. Ginny is van 2011, panel 5 getest en zadelmak. Dit is echt een superbrave, mooie en coole merrie. Ik zou 'r zelf heel graag kopen, maar helaas, te weinig centjes, en 2 paarden vind ik ook genoeg.