Ik ga je ook volgen, ik vind Bente zo een leuke merrie, en Benjamin is echt een zeer knappe hengst. Met 2 van die knappe ouders moet je wel een leuk veulen krijgen, dat kan niet anders
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-15 22:46
__Lauraa schreef:
Ik heb zojuist gependeld, heb ook een filmpje gemaakt. Maar ik plaats het wel in het topic van Natanalientje, want daar is dit topic niet voor natuurlijk
Ik zag het net! Super leuk dat je het gedaan hebt. Ben benieuwd of het bij je uit komt.
Ik ga je ook volgen, ik vind Bente zo een leuke merrie, en Benjamin is echt een zeer knappe hengst. Met 2 van die knappe ouders moet je wel een leuk veulen krijgen, dat kan niet anders
Leuk dat je ook volgt! Ik volg jou inderdaad ook. Ben heel benieuwd naar alle pjotr baby's.
Ja inderdaad. Maar ze werd wat mager ineens en we kregen het er niet bij gevoerd. Maar nu gaat het weer goed. Even in de gaten houden. Kon het vandaag weer niet laten. De binnenbak was leeg dus ik had heerlijk de ruimte. Even lekker 20 minuutjes gewerkt. Lekker los gemaakt op beide kanten. Ze kan zo heerlijk lopen! Daarna nog even uitgestapt buiten. Was weer heerlijk!
Let trouwens maar niet op hoe vies ze is. Was niet van plan foto's te maken. Ze stond zo lekker te grazen langs de weg en toen viel ineens die buik op haha.