Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pretty schreef:Weet wat je zegtGefeliciteerd!!Prachtig mannetje! Mooi getekend! Mocht je hem ooit gaan verkopen mag je wel eens aan mijn arm trekken. Helemaal mijn smaak
, het is echt 50/50 of hij blijft of niet.. Dus als je het serieus meent hou ik het in mijn achterhoofd
Als het nou een merrie was geweest

Knap veulen!

En eindelijk, voor 90% ben ik zeker van een naam voor meneer! Waarschijnlijk vanavond maak ik het bekend, maar grote kans dat het idee dat hier geopperd werd, Quick, er in voor komt 

Als je in de wei gaat zitten voor foto's komt hij naar je toe gedraaft en gaat hij zo ongeveer op schoot zitten om je te kroelen en hij vind het heerlijk als je dan terug kietelt. 

past ook echt bij hem! pretty schreef:![]()
![]()
Volgens mij heb jij een acuut plaatstekort daar en ik bied gratis en voor niks aan dat je de merrie mét het veulen naar mij komt brengen. Lief toch?
Stel je voor, dan komt bv mijn camera weer onder het stof te liggen, de wei word te hoog en dan mis ik die knuffel momentjes...
De handelaar wie Violetta had gekocht wist niet hoe het beestje heet enzovoort, want de hengst is na overlijden van het oude mannetje aan iemand anders verkocht. Maar wel heel leuk om te weten wat voor soort hengst het was! Wel arme Violetta, zoveel verhuisd in korte tijd met een baby in buik