Haar cupje is toch al veel groter dan die van mij haar muggebeetjes, dus het begint. Mooi buikje zit nog goed naar voor maar ze heeft nog eventjes te gaan.
Buik zit idd nog best vooraan maar het is ook nog een maandje natuurlijk... Over 6 dagen is ze 'safe' maar wel vroeg natuurlijk. Schijnt nog best snel te kunnen veranderen ook geloof ik he?
Eergisteren was ze oncomfortabel. Erg veel spanning rond haar buik/bekken.. .Weet niet hoe ik het moet beschrijven, het is iets in haar houding waardoor ze wat verkrampt lijkt.. gisteren was ze weer heel relax en voelde ze zich duidelijk goed.
Sorry. Met mij gaat et even minder goed met de gezondheid en bovendien nog veel drukte gehad ook! We zijn de laatste voorbereidingen aan het doen voor mini-Pret... Ik maak me al heel lang zorgen omdat ik het nooit echt fel heb voelen bewegen.. Ze is duidelijk veranderd en begint uier te maken (traag maar zeker) maar ik had het niet voelen bewegen. Gisteren was ik op een ander uur op weide dan normaal omdat mijn man en schoonbroer bezig waren. En terwijl ze stond te eten mijn hand onderaan haar buik gelegd maar meer naar haar lies toe...
Snapte meteen waarom Pret zo "zuchtend" er bij liep... schopjes, beweging... Leven!
Mijn man stond te kijken en riep "sta jij nou zo verliefd te kijken?" waarop ik "Er is er eentje die laat weten dat ie leeft...." Manlief werd ook meteen enthousiast.
Ik ga straks proberen een foto te maken want gisteren zag ze er uit alsof ze een skippy bal had ingeslikt...
Set_Elkol
Geplaatst: 23-03-14 13:05
Super dat je het hebt gevoeld! Echt leuk Hoop dat jij je weer fit gaat voelen.
Hoe ver is ze nu? 325?
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-14 13:06
Tussen de 325 en de 328 dagen is ze nu als ik goed reken. (ze is verschillende keren gedekt dus ik neem de twee dagen dat ze wat moeilijker deed met alten dekken als "maat" om uit te rekenen... Weet dus op een paar dagen niet zeker wanneer ze drachtig is. )
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-14 17:30
Mijn dikkie... vooralsnog maar heel beperkt uier. Smid was vandaag hier, die zei ook al "zoh, die is ook goed dik geworden.."
edit; even gewijzigd, had twee dezelfde foto's er op
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 23-03-14 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt
het is, al is het natuurlijk mijn paard en je eigen paarden zijn altijd prachtig, een bloedmooie merrie als ze getraind is... Hoe vaak ik de vraag gekregen heb of ze ook dekt... En dan verwees ik altijd fijntjes naar de naam... (ze heet Pretty Woman voluit)
Pret en Skippy: Ding schopt de laatste dagen alsof z'n leven er vanaf hangt.. Enneh.. ze wordt elke dag geroskamd en dan maak ik de foto voor ik ga kammen en dan ziet ze er alsnog niet uit;
Geen kleine Pret... Ze is wel ineens heel anders. Gisteren nog geen uier, ben even komen eten en zo maar eens terug en kijken hoe ver ze is met de voorbereidingen...