Owjah, doe ik ff Moet ik nog wel iemand zoeken de me ff wilt komen brengen en halen
geshahquille
Geplaatst: 14-09-13 20:00
Ik ga ook duimen hoor en mocht het echt niet lukken laat je haar maar een tijdje bij Sjaak logeren die krijg echt alles drachtig . Nee hoor even zonder grappen we gaan lekker uit kijken naar onze 2014 baby.s heb er nu al zin in
voor de laatste reacties, de OP klopt niet meer ze heeft verworpen en is net weer opnieuw geïnsemineerd, over twee weken weten we meer. De OP laat ik aanpassen als het zover is
voor de laatste reacties, de OP klopt niet meer ze heeft verworpen en is net weer opnieuw geïnsemineerd, over twee weken weten we meer. De OP laat ik aanpassen als het zover is
Geeft niet joh! Ik zou zelf ook geen 10 pagina's doorlezen! Het gebeurt wel vaker dat een merrie voor 50 dagen een vruchtje verwerpt, dan was er hoogstwaarschijnlijk iets mis met het vruchtje. Nou hopen we dat ze drachtig is, en in augustus een veulentje krijgt.
Hey meis, heb de trotse wannabe-papa vandaag aanschouwd Niet gelukt om foto's te schieten, hij werd gepresenteerd tijdens de eindshow en dat wilde ik toch echt heel graag zien. Heb geprobeerd of iemand morgen foto's wil maken, dus wie weet
Testen op kleur Chroosje? Nee ga het denk ik niet doen, hoorde dat vliegenschimmels niet homozygoot wit zijn dus die ga ik sowieso niet testen, agouti ga ik misschien doen
Top Eline, hoop dat het haar lukt!
Chroosje
Geplaatst: 14-09-13 21:15
set_elkol schreef:
Testen op kleur Chroosje? Nee ga het denk ik niet doen, hoorde dat vliegenschimmels niet homozygoot wit zijn dus die ga ik sowieso niet testen, agouti ga ik misschien doen
Mooie foto van Sam! En super fijn dat Set weer thuis is! Nu maar duimen! Ik heb nog een filmpje van Sam gisteren op HE, zal hem zo even naar je sturen en dan krijg je nog een bonusfilmpje van Ruby erbij