Hier een update van onze kant Elegance lijkt weer helemaal opgeknapt! Ze heeft het minder koud en is echt weer een stuk vrolijker! Ik heb van de week zelfs een klein stukje gemend met haar!
Ze wilde hier helaas haar oortjes niet naar voren doen Maar ze vond het super leuk!
Set_Elkol
Geplaatst: 20-12-13 12:58
ze ziet er goed uit fijn dat het ook beter gaat! Ongeveer iets over de 5 maanden nu?
Nou dat heb ik met die van mij ook die al na 40 dagen een buikje had, komt wel goed joh! Misschien heeft ze veel vruchtwater, en ze is natuurlijk al een eindje op weg komt een grote sterke baby uit.
Ik weet nog dat ze met 2 maanden nog een keer was gescand, en de dierenarts ging daarna een ander paard op stal scannen die 1,5 maand drachtig was, toen zei hij toen die klaar was dat het veulen van me stalgenoot eerder bij de 2 maanden zat als die van mij en dat die van mij waarschijnlijk al 3 maanden drachtig was omdat mijn veulen groter was, en hij was zelfs zo overtuigend dat ik aan mezelf ging zitten twijfelen. Thuis had ik het meteen nagekeken en ze was toch echt nog maar 2 maanden drachtig, dus misschien een groot veulen? Ik vraag me alleen af of je dat nu dan al kan zien
Ik moet wel zeggen dat ze in het echt dikker is hoor De foto's vertekenen een beetje Maar ik ben blij zoals het nu gaat en ik hoop gewoon op een mooi bont veulentje