Ze heeft niet veel buik maar wel een flinke voetballer erin Probeer haar bewust heel netjes op gewicht te houden zodat er zo min mogelijk extra gewicht op de buikwand komt.
Fotsy
Geplaatst: 24-03-17 16:18
slim van je en merk bij Elsa dat veulen eigenlijk pas laatste twee weken enorm is gegroeid, ervoor bleef buikje ook bescheiden met duidelijk een pirouette draaiende ballerina in ,
mag ik even off topic vragen hoelang de bestelling van equipage foaling system duurt heb zelfde alarm besteld ongeveer 6 werkdagen geleden.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-17 16:30
Oh dat duurde hier wel even. Ook omdat het nog extra lang bij de douane had gelegen. Denk een week of 3? Weet het niet precies meer
Fotsy
Geplaatst: 24-03-17 17:38
oh jee een week of drie hoop dat ik het dan op tijd nog ga hebben want Elsa maakt vaart Flo moet pas in mei. heb er twee besteld, eentje voor pony en eentje voor paard. Als ik het niet snap om te installeren, mag ik je dan even pben Bedankt alvast
Even terug gezocht, 18 dagen tussen bestellen en in huis Enige verschil tussen pony en paard maat zijn de hoesjes. Die voor een paard heeft wat langere riempjes. Verder zijn de kastjes hetzelfde.
Nee niet echt. Volgens mij gaat ze of heel sneaky doen of ze gaat voor 350 dagen Iedere ochtend hoop ik op een grote verandering in het uier en zet haar dan teleurgesteld maar weer bij de merries met veulens buiten. Die lopen al weer een paar dagen 24/7 buiten met het mooie weer.
Op hoeveel dagen zit ze nu Marije? Ik ga er even vanuit dat je onderschrift qua dagen niet helemaal up to date is
mooney
Geplaatst: 28-03-17 09:11
311 dagen als ze nu op het aantal dagen zoals bij Honey zit (even OP gespiekt). Begint weer spannend te worden! Fijn ook dat de veulens al lekker voltijd op de wei kunnen zeg.