Vandaag heb ik op de wedstrijd op jullie manege Kim (en Lana en Elske natuurlijk) in het echt mogen bewonderen en vind het toch echt een heerlijk dier , dus ik ga ook maar eens mee volgen. Was wel verbaasd dat ze er stonden, dacht dat ze ergens anders stonden?
Wat leuk! Heb je ons ook gezien? Ze staan er sinds kort weer, maar nu in een eigen paddock met eigen hooi.
Met mij gaat het wel goed, wel heel erg moe en enorme hoofdpijn, zal de spanning wel zijn. Ik hoop echt heel erg dat het vruchtje niet beschadigd is dat nu nog in Kim's buik zit.
PeerAppel
Geplaatst: 16-05-15 18:05
Ja! Terwijl ik aan het inrijden was heel vaag Maarten in een vlaag gezien en later van binnenuit de kantine gezien hoe jullie stonden te kijken bij de hoefsmid. Durfde niet op jullie op te stappen oid, aangezien ik jullie wel ken zeg maar en jullie mij niet enzo, beetje ongemakkelijk hahaha. Mooi plekje hebben ze zo!
Haha, geeft niks hoor! Ja, ben blij met hoe ze nu staan. Zo is het mooi.
Kimara_00
Geplaatst: 16-05-15 18:14
Fijn dat alles goed is gegaan! Ik hoop dat volgende week vrijdag ook alles goed gaat met de scan, en dat het vruchtje dat nu nog in Kim's buik zit niet beschadigd is.