Ik ben ook helemaal in de wolken van mijn meisje..
Het binnenzetten is gisteren gaf alleen echt wel problemen. Veulentje volgde Elina helemaal niet zo goed, waardoor Elina helemaal zot werd...
Heb dringend een naam nodig voor aan mijn suikerbonen. Hebben jullie nog suggesties???
vuurtoren
Geplaatst: 05-07-14 08:23
Gefeliciteerd en veel geluk met haar...Azra is wel leuk.
Bmamavan2
Geplaatst: 05-07-14 08:24
Gisteren heel de dag niet kunnen kijken en toen ik er vanmorgen meer dan 50 pagina's bij zag gekomen, kon het niets anders zijn dan dat het veulen is geboren! En wauw wat een knapperdje Ik wens je heel veel geluk en plezier met je twee dames!
jes_sam
Geplaatst: 05-07-14 08:25
Gefeliciteerd! Daar is ze dan eindelijk! En wat een leukerd!
Anthemis
Geplaatst: 05-07-14 08:25
Was bij pagina 41 achtergebleven (gister niet op bokt geweest, natuurlijk nét op de dag dat Elina de kleine eruit laat komen) en nu pagina 89, uhhm, tjaa, dat kan niet anders xD
Wat een knap meisje is het! Helemaal verliefd Goed gedaan Elina
Ook alle twee de topics geheel gevolgd als stille meelezer. Gefeliciteerd met je meissie He he ze is er en wat een mooi veulentje. Voor beide een knuffel, mams heeft goed haar best gedaan. Geniet er van
Prince
Geplaatst: 05-07-14 08:33
Michele gefeliciteerd met je mooie merrietje . En gewoon overdag geboren . Ben heel benieuwd hoe je haar gaat noemen. Vind onderstaande suggestie heel leuk maar zou er dan Salt 'n Peppa van maken .
Share schreef:
"Salt and Pepper" kan ook! Dan ist niet zo gek, als ze gaat schimmelen!
Cheminee
Geplaatst: 05-07-14 08:34
_KiMbErLeY_ schreef:
_Michelleee schreef:
Heb dringend een naam nodig voor aan mijn suikerbonen. Hebben jullie nog suggesties???
Azalina's Black Flower vind ik wel leuke naam . Omdat je graag iets met zwart wil en je begon af te vragen als ze drachtig bij fotoshoot met soort van bloemen .