Gefeliciteerd MArije en Ben!!! Wat een knapperd! En Diana zei al dat het een kopietje mams was en nu ik de foto zie................idd een kopietje! Ik moest werken maar werd op de hoogte gehouden Dank voor degene die een filmpje heeft gemaakt! Dan kan ik het toch nog even bekijken...
Helaas weer gemist..... Nog 3 kansen Gefeliciteerd!!! Heb je al een naam bedacht?
Mooblie
Geplaatst: 01-02-15 20:42
Gefeliciteerd! Deze heb ik mee mogen kijken, super bedankt daarvoor!
JadoreCherry schreef:
Helaas weer gemist..... Nog 3 kansen Gefeliciteerd!!! Heb je al een naam bedacht?
Nog 4 toch? Of ben ik nu niet helemaal aan het opletten?
Pandora2
Geplaatst: 01-02-15 20:44
Proficiat !!
xoranlover
Geplaatst: 01-02-15 20:44
Nee 3. Cookie is niet meer drachtig en Isis en PG zijn bevallen.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-15 20:44
Leuk filmpje! Wat je mij trouwens ziet doen tijdens de bevalling, er kwam eerst 1 pootje, toen het hoofdje maar geen 2e pootje dus ik moest zoeken naar het 2e pootje. Dat lag achter het hoofdje, beetje klem tegen de kaak. Dat 2e pootje moest ik dus langs het hoofdje halen, anders past het er niet uit. Daarna liet ik haar voornamelijk zelf het werk doen en hield ik vooral vast zonder mee te trekken. Nadat PG op stond, floepte ook direct de nageboorte eraf, dus moest de navelstreng even afbinden met een flosdraadje en doorknippen.
Ohhh wat zijn Amy en Cookie lief voor elkaar. Lekker elkaar kriebelen.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 01-02-15 20:46
Marije, is PG nu net zo fel als vorig jaar, of valt het je mee?
Mooblie
Geplaatst: 01-02-15 20:49
Owjaa.. Ik was echt even niet aan het opletten Sorry voor de verwarring!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-15 20:50
Ik heb het veulen sinds ze stond al een keer kunnen aanraken zonder dat ze me aan vloog Met voeren liep ze wel bij haar eten weg toen ik voor de stal stond, veulen moest achterin in de hoek wachten tot ik weg was. Wordt wel weer beter met een paar dagen. En beschermend door een jong veulen vind ik minder erg dan zo bloed chagrijnig als ze de laatste dagen was. Dat lijkt al een stuk minder gelukkig.