cam dan wordt het toch tijd om hier te komen smelten
Jolanda,dank je en ja bruin wordt de mode he
bedankt iedereen
Just_Sannee schreef:
Liefde! Ik vind het nog steeds een gek idee dat keet een bruinbonte heeft gemaakt
Ik ook nog iedere dag
Ze is zo onwijs grappig,verveelt zich rot af en toe,staat vaak bij alleen mams omdat die steeds hengstig is en zij aan de dunne dan en helpt mij stallen doen,hobbelt echt overal achter me aan Maar toch maar besloten om natuur zijn gang te laten en Keet in de kudde bij Wynn te plaatsen,pakt het prima,zo niet ook goed......Ik wilde haar leeg laten,maar heb geen gegronde reden ervoor. Maar de uberslet doet het toch altijd anders,ze is zo blij om in de kudde te mogen,heeft zich niet laten dekken,wel Wynn alle hoeken laten zien en toen Nizhoni naar hem geduwd van.....hier pas jij maar eens op papa en ging eten en die kop van Wynn ,hilarisch Maar dochterlief vindt haar paps erg leuk en staat vaak bij hem.... Want bij Nikan mogen ze niet als Keet hengstig is, vergeten vaak dat hij al 1 jaar is en hij heeft zijn balletjes al.....
Hier afhankelijk van situatie thuis, maar ziet er wederom niet gunstig uit
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-14 20:04
Ik ben er 6 juli
cam dan kom je maar keer apart hoor
lovis ja as zaterdag is keuring..Kanika en Niabi doen mee
cobelens,ik hoop dat je kan komen even dagje er tussen uit...
Hier even dieptepunt gehad,Romy helpt met filmpje van Desert,dus ben bezig muziek en foto's uit te zoeken,ik ben even ingestort en heb gister alleen maar gehuild....ik geloof dat jaren er uit komen,maar tot nu toe lucht het ook niet op Voel me wel rijk met mooie herinneringen en lieve mensen om mij heen,kreeg zo'n mooi kado van oedsje.. Maar weet ook weer wie wel en niet je vrienden zijn....
Ik trap me er wel weer uit en van de week kom ik weer terug,beloofd!!!
Dan ga ik proberen te komen, ochtend moet lukken. Kan ik smiddags nog naar stal. Eens kijken of er nog iemand mee wil
cam
Geplaatst: 23-06-14 16:10
Gaan we zeker doen Sandra. Ik wil nu wel eens knuffelen met jouw paardjes.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-14 20:39
cam we spreken af...ik hoor het wel
Portret hoor die kleine...Keet begint haar nu al redelijk zat te worden Ze heeft vandaag heel de dag in de kudde gestaan ook in paddock,ze is Nikan al de baas en die is zo lief voor haar en Princess joeg Keet weg,blijft zij staan met oortjes plat in nek,nou mijn mama kan wel weg lopen,ik echt niet,nanananana
En als ik haar de kans geef,loopt ze gewoon heel de middag bij mij,helpen stallen doen en gewoon in de weg lopen,maar wederom heerlijk karaktertje,erg herkenbaar