Dat gaat al enorm opschieten! Ben heel benieuwd welk kleurtje jou merrie en haar date er van hebben gemaakt ze is echt een knappe merrie. Kom ook maar eens onder mijn meeleessteen vandaan Heel veel succes met de laatste loodjes...
Thanks kappie! Heb net even foto's gemaakt, toen ik kwam dacht ik wat is ze slank maar na een half uurtje vond ik haar gewoon weer dik ze heeft wel erg veel jeuk aan de manen, heeft helaas een deel afgeschuurd weer. Dan gaat het kriebelen om weer de tondeuse erover te halen Ze heeft al eerder coupe 'alles kort' gehad en dat staat haar heel gaaf maar het aangroeien is zo vreselijk. Dus als ik daar voor ga moet het zo blijven.. Ze heeft namelijk wel veel minder last met alleen stiekeltjes. Moeilijke keus!
Wat zijn ze toch leuk samen! Dat neusje van Blue heeft wel wat weg kwa vorm van mijn Kyowa ook zo roze en dan die rimpeltjes die dan zo opvallen Set is wel heel mooi drachtig ze heeft een mooi rond buikje. Mijn merrie werd altijd net een peer haha heel iel smal aan de voorkant zoals ze altijd was en heel bol aan de achterkant van haar buik zeg maar en ze liep eind van de dracht ook echt niet fijn meer.