Mijn vader had weinig vals alarm gehad. Volgens hem maar 1 keer als ze plat lag en dan het knopje indrukken om te resetten en dan de hele nacht geen last meer. Nee klopt maar dat knopje is ook niet om te resetten...
stal_HD
Geplaatst: 11-04-16 14:47
hahaha en hij keek er vast erg serieus bij en van geen kwaad bewust hihihi.
Hoe ging de show?
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-16 19:40
Show was ontzettend leuk. Erg gezellig en ik had een hele stoute Honey mee of heel enthousiast, net hoe je het zien wil. Maar uiteindelijk deed ze steeds beter haar best en wonnen we de open class.
Voor Dynamic heb ik vanmiddag maar een stukje van de tuin afgezet.
Uierfoto van vanmiddag
Maar vanavond wordt het niets hoor, achterbeentjes houdt ze nog gekruist
Ik moet stiekem toch wel lachen om Dynamic, ze doet haar naam echt eer aan! Maar het zou nu wel heel mooi weer zijn voor een prachtig veulentje natuurlijk
hier is het niet zulk mooi weer.... bewolkt en af en toe een buitje.... Maar met dynamic weet je het nooit....
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-16 15:41
Vind het zo sneu voor haar die jeuk maar weet ook niet waar het vandaan komt. Gisteren nog eens haar hoofd en hals geschoren en geen beestjes te zien. Preventief toch even een streepje butox in de manen en over de rug gedaan maar nu lijkt dat weer wat gezwollen als reactie op dat spul. Misschien dat ik haar straks even helemaal was om te kijken of dat helpt. Ze loopt nu ook steeds met haar hoofd te schudden omdat haar manen nu weer d'r kale oren (nou ja, wintervacht eraf, niet kaal) raken
Butox werkt tegen allerlei ongedierte. Dynamic heeft vooral veel jeuk op haar rug. Hopelijk wordt het nu na het wassen wat minder.
Vannacht nog flink noodweer gehad met zwaar onweer en veel hagel en regen. 1km verder was de bliksem ingeslagen en vanmorgen lag er zelfs nog hagel op het gras.
En een uierfoto van een half uurtje geleden. Nog steeds volop hars.