wat een prachtige foto's....geweldige merrie met een heel knap veulen..gefeliciteerd
Balder
Geplaatst: 04-07-14 21:43
Ik kom net thuis. Haha, dit topic is min of meer ontploft! Kon niet missen dat het geboren was. Gefeliciteerd Michelle!!! Wat gaaf, een merrietje!
Keeth
Geplaatst: 04-07-14 21:43
Wat ik me trouwens afvraag hè.. Ben ik de enigste die het altijd ergens zegmaar een heel klein beetje jammer vind als het veulen uit een topic geboren is?
Dan is t namelijk niet meer vlug even tussendoor spieken, of vlak voor je gaat slapen nog even kijken, of als je 's ochtends wakker wordt snel kijken of er vorderingen zijn..
Maaaaaar, veulenfoto's zijn natuurlijk het allerleukste gheghe
RoosDeG
Geplaatst: 04-07-14 21:45
Gefeliciteerd!!! Wat een super knap merrietje!!!
ingaa
Geplaatst: 04-07-14 21:46
Jeetje weet ik hoeveel pagina's erbij ineens, dan moet het veulen er wel zijn haha.
Gefeliciteerd met dit prachtige meisje. Elina heeft het super gedaan. Wat een prachtige merrie is zij ook. Zelfs als ze drachtig is. Heel veel geluk en geniet lekker van me mooie en prachtige paardjes
Wat een mooie foto's weer! En die van de zichtbare band tussen Elina en veulen, prachtig!!! Ben ook benieuwd naar de naam... Azalina's (summer) Surprise ... ???