Ja das pas lang! Als ik (ooit) weer ga fokken ga ik proberen de eerste maanden niet teveel erbij stil te staan Ben echt al dolblij met 280 dagen, dat voelt als een enorme sprong vooruit!
Ik dacht al dat het er zo'n oude foto uitzag! Veulen zou er ook al goed uitzien om pas geboren te zijn Set lijkt wel op haar mams voor zover ik dat op de foto kan zien
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-14 22:59
Set is een ctrl+v van haar mams elk detail klopt! hoofd, schouder, schoft, hals, kruis, ik zie bijna geen verschil.
Oh wat lief! Heb je volwassen foto's van broertje ook? En is Set ook vos geboren? Moeders is prachtig! Inderdaad, op foto lijkt ze in elk geval ook net Set!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-14 11:03
Ja alle broers en zussen inclusief Set zijn vos in de basis, en hebben allemaal een joekel van een bles. Ik denk dat er best een behoorlijke kans is dat Sets veulen een bles heeft.
Ik weet niet zeker of het veulen op de foto haar oudere of jongere broer is. Ik gok de oudere, want de jongere had volgens mij een hoekigere en smallere bles. De bles van bovenstaande broer lijkt het meest op Sets bles.
Ik heb nog veeeeeel meer foto's van ouders broers en zussen, haar jongste broertje is vos gebleven ondanks de schimmelouders, hij was echt prachtig maar is helaas overleden aan zandkoliek.