Ondertussen bakt Cookie ook rustig door... Dag 296 vandaag. Ben heel benieuwd wat ze met haar uier gaat doen. Met haar 1e veulentje maakte ze er een potje van met de melk testen
Fotsy
Geplaatst: 13-03-17 21:10
hij heeft zijn naampje echt niet gestolen hoor, loves girls
Cookje mijn favo, ben zo benieuwd naar haar veulentje
Mooi gezicht dat hele koppel samen, vond Amy zondag ook al zo relaxed met haar veulen. Ze had meer aandacht voor het voer wat Anne Marije in haar zak had.
Cookie maakt er werk van!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-17 11:53
Ja Amy is zeker relaxed. Ze zal wel denken, als ie overdag met de andere veulens speelt, is ie 's avonds lekker rustig op stal En ik vind het altijd belangrijk dat ze al jong de groep in gaan, leren ze goed paardentaal. Daarom liep vanaf dag 3 ook Cookie er al bij. Even het verschil tussen mama en niet-mama leren.
jolandje
Geplaatst: 14-03-17 12:11
prachtig gezicht zo'n wei met merries en veulens ik zet ook altijd snel de merries en veulens weer bij elkaar, gaat eigenlijk altijd goed, behalve die keer dat een merrie het veulen van de andere merrie afpakte , toen was er wat gedoe haha
Bij die hele jonge veulentjes zijn de andere merries ook veel liever als ze per ongeluk eens met de verkeerde mee hobbelen. Dan zwiepen ze eens met de staart of duwen het weg. Als ze al wat ouder zijn en brutaal dan krijgen ze veel eerder een tik of een hap.
Heb je eigenlijk stiekem ook een favoriet, Marije? Mijn gevoel zegt Cookie?
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-17 18:49
Ik heb niet echt 1 grote favoriet, ieder paardje heeft z'n eigen karakter en grappige dingen. Wel heb ik vaak met de paardjes die ik geshowd heb wat meer een band omdat je daar dan heel intensief mee bezig bent geweest.
Man oh man die Handyman is er eentje hoor Met binnen halen waren we met z'n tweeën dus dan kan je best 4 merries met veulens en Cookie mee nemen in 1x. Het is nogal een eind lopen naar de achterste wei. Toen we aan kwamen zag ik net Handy bovenop Trumpie springen en daarna liep hij heel stoer tussen de andere 3 veulens een heel eind voorop naar huis op het pad. Vanavond is ie pas een week oud Denk dat hij vanavond wel goed zal slapen