Ach ach, wat een flauwkul zeg. Logisch dat je in zo'n geval wat meer gas geeft. Als je 80 rijdt ipv 70 ga je heus niet een spoor van vernieling en lijken op de weg veroorzaken.
Vannacht heb ik 4 keer de wekker gezet en 3 van de 4 keer lag ze liggend te slapen. Ik heb haar nog nooit zoveel zien liggen. denk niet van pijn, want ze sliep gewoon echt...
Ze veranderen in patroon en gewoonten tegen het eind dus misschien is ze echt moe en gaat ze meer liggen. Je hebt ook merries die juist minder gaan liggen. De ene merrie van mij ging op het laatst steeds plat liggen en toen het veulen is geboren ging ze dus niet plat had geen alarm maar wel wekker gezet en toen ik keen op de camera stak de pootjesblaas er al uit. En een andere merrie lag bijna helemaal niet meer en bij het eerste alarm was het ook meteen raak... Ze blijven verrassen die merries...
Ze had gisteren wel echt een hele dag op de weide gestaan: van iets na 9 tot half 11 savonds, dus idd ze was wss echt wel moe. begon ook weer niet aan haar hooi..
Vandaag niet echt verandering, mss zelfs iets minder dik dan gisteren de uier. test blijft tussen 7.0 en 7.2 schommelen. Ik krijg wel erg weinig vocht uit uier.