wetrusten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bumper schreef:Dit is niet bedoeld als commentaar hoor....echt niet. ..
Maar als ze al zo sjachie is en ze bewaakt wordt door een camera en 100 bewakers ( fans), waarom zou je haar dan plagen met tempen en rode vulva's opzoeken.
't komt wanneer het komt.
Pocca_Locca schreef:Inderdaad! Moet je kijken waar bevallende ( mensen) vrouwen vaak aan moeten geloven in het ziekenhuis... Tien co-assistenten, anderhalve gynaecoloog, een bange vader- in spe.. Ochtend, middag en avondploeg verpleegkundigen...

bumper schreef:Die heb ik allemaal vakkundig laten verdwijnen. Met op stip de leerling die zei.." mevrouwtje bevallen zonder pijn is niet mogelijk... Mijn man zei.... Ik denk dat het verstandig is als je even een stapje terug doet van het bed...En hij had gelijk.
Mijn favoriete was de stille zuster die af en toe een om de hoek keek..oogcontact maakte en weer rustig verdween.
haha, dat is heel subtiel en doeltreffend verwoord, door jouw man..vrij vertaald; heeel gauw wegwezen, jij, je bent gewaarschuwd..Nee, echt, alle vrouwelijke ( barende) wezens moeten alle respect van de hele wereld krijgen, en anders: eisen.