Hooooi ik ben niet heel actief maar wil toch even gefeliciteerd zeggen met yuma! Sandra redt je het allemaal nog? Zal ik een nachtje van je overnemen? Kan dan wel pas zaterdag haha.
Of ze masseert de achterkant zodat ze snel kan bevallen of ze duwt het veulen terug om nog even in de schijnwerpers te staan of ze wil graag een pleeborstel als staart....
en even dierbare herinnering aan mijn paps,die kreeg net sms voordat hij geopereerd werd en vertelde nog net trots op de ok dat dochter een veulen had gekregen... Als hij nu nog geleefd had was ik gek geworden van iedere keer zijn foontje is er al wat???? Wat had ik het graag nog kunnen horen......
Maar zeg wat worden jullie ongeduldig zeg
Ik droomde vannacht dat er een ijsbeertje uitkwam,weet niet wat de draagtijd daar van is???
No way dat ik de bevalling uit handen zou geven,ik stort gewoon in als alles achter de rug is en bewaar nu lekker rust op stal,voor mezelf en kudde,ze zijn allen alert..en gaan al over de zeik als er 1 weg genomen wordt om te wandelen of poetsen
Ik heb by the way best goed geslapen,geen alarm gehad alleen van mijn wekker.....
Nikan eet en mest goed,heeft vannacht nog aardig gebloed,zelfs geen verhoging meer,maar hij heeft wel pijn ik verdenk hem ervan dat hij het hechtdraadje zelf heeft losgetrokken ofzo,want hij ging steeds op zijn kont zitten om erbij te kunnen,dat laat hij nu wel. Hij staat lekker bij Kaylee nu die zorgt goed voor hem.....
Fijn dat je goed geslapen hebt! Wat een oelewapper dat ie zelf hechtdraadjes eruit gaat trekken, ja dan doet het daarna weer extra auwww en bloeden..
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 12:06
Ik denk het dat het zoiets is geweest,zwelling was nu wel minder en t lijkt natuurlijk al gauw heel wat wat ze verliezen aan bloed,maar zolang het druppelgewijs gaat en niet spuit zal het wel goed komen. Het is zo lastig te zien,ik moet echt onder hem gaan liggen zo'n beetje omdat hij zo klein is.....
oh heb je net geappt....maar lees t hier al. Gelukkig is Nikan weer vol met streken. Alleen een beetje stom van zijn actie met de hechtdraadjes....dikke knuff
Nikan kleine aardappel ook, maar hadden ze wel een klein beete opengelaten dan na de castratie? Hoop dat hij snel opknapt en weer lekkre zichzelf weer is
Fijn san dat je een beetje hebt kunnen slapen. Volgens mij is dit wel een unicum voor je dat ze zo lang draagt of niet?
Misschien tijdens het lostrekken ook in z'n eigen ehh.. 'exzaakie' gehapt?
Het is iig niet zo slim Maar gelukkig gaat het weer een stuk beter!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 12:51
Ik zal straks eens goed kijken hoe het er uit ziet,t leek vanmorgen iig of het niet zijn wond was die ze opengelaten hebben maar er iets boven.
Ze is vandaag 339 dagen na laatste dek en zij heeft nog nooit zolang gedragen en de andere hier ook niet en zeker niet met zo'n volle uier en al gekegeld....
Maar misschien komt het dat ik nog steeds geen meisjesnaam heb
Hoorde iemand hier iets? Ik zou toch zweren dat ik iemand iets raars hoorde zeggen, maar kan aan mij liggen...
cam
Geplaatst: 24-03-15 15:14
Het is vast een merrie, dames hebben altijd meer tijd nodig voor ze hun aantree maken. Van de kleur kan zo'n kleintje uit deze combi niets maken, dus denk ze ik zal extra laat komen zitten ze toch nog in spanning
onpaard
Geplaatst: 24-03-15 15:26
cam schreef:
Het is vast een merrie, dames hebben altijd meer tijd nodig voor ze hun aantree maken.
Haha dat zei men tegen mij ook toen ik 43 weken zwanger was...is toch echt een jongen geworden. Dus er komt gewoon een mooie gezonde hengst